ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد: مسافرانی که قصد عزیمت به مشهد از محور شمالی دارند با کسب اطمینان امکان تردد، از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه جدا خودداری کنند.

 سیلاب باعث مسدود شدن برخی از محور‌های مواصلاتی سفر شده است، برخی از بنا‌ها و بافت‌های تاریخی و زیرساخت‌های گردشگری هم خسارت دیده اند.

همچنین با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم، پیش‌بینی می‌شود برای برگزاری آئین‌های دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی، حجم سفر به استان‌ها به خصوص شهر‌های مذهبی کشور افزایش چشم‌گیری داشته باشد، در حالی که هنوز احتمال وقوع سیلاب در برخی از استان‌ها وجود دارد.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه‌ای نسبت به لزوم آگاهی از شرایط آب‌وهوایی به شهروندان هشدار داده است و درخواست کرده مسافران قبل از هر نوع برنامه‌ریزی سفر، علاوه بر آگاهی از شرایط جوی، مسیر و مقصد، وضعیت راه‌ها و مسیر‌های سفر، امکان تردد و اقامت را در مقصد را بررسی کنند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارندگی و سیل در برخی از استان‌های کشور و خسارات وارده به بعضی بنا‌ها و زیرساخت‌های گردشگری لازم است مسافران قبل از سفر نسبت به امکان سفر اطمینان و تمهیدات لازم را داشته باشند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: مسافرانی که قصد عزیمت به مشهد مقدس از محور شمالی را دارند ضمن کسب اطمینان از امکان تردد، از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.