نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت‌های بخش کشاورزی قزوین در حوزه زراعی و باغی باید آسیب شناسی شده و برای آن راهکار ارائه شود.

رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک متوالیان بخش کشاورزی با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گفت: یکی از راهکار‌های موجود برای جبران خسارت کشاورزان پوشش بیمه‌ای کشاورزی است که جهاد کشاورزی باید در این راستا پیشگام باشد.

وی افزود: خسارت بخش کشاورزی باید آسیب شناسی شود، هم اکنون ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت خشکسالی به کشاورزان و باغداران خسارت زده که باید آن را واکاوی کرد.

رحمانی اضافه کرد: محور یک روستا بر پایه دامداری و کشاورزی است و همه باید کمک کنند تا این مهم در تمامی روستا‌ها محقق شود، اینکه اینترنت داشته باشیم یا امکانات جانبی، اما کشاورز ما زمین زراعی و دام نداشته باشد، اصل و اساس روستا و کشاورزی زیر سوال رفته است.

 نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتاقک‌های کارگری باید دارای برق باشند تا کشاورز و باغدار بتواند با امکانات اولیه به تولید بپردازد، این نیازمند رایزنی سازمان جهاد کشاورزی با شرکت برق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار