فرمانده سپاه مهاباد گفت: شهدا و ایثارگران میراث گران بها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

سرهنگ پاسدار اکبر نوروزی در دیدار با خانواده معظم شهیدان «علی جوانمردی، قاسم آتش‌بار و پرویز ایران پناه»، گفت: شهدا و خانواده بزرگوار ایشان در دین مبین اسلام و مکتب وحی از چنان جایگاه رفیع و منزلتی برخوردار هستند، که مشابه آن را کسی ندارد و اغلب به حال آن‌ها غبطه می‌خوریم.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا اعم از والدین، همسر و فرزندان آن‌ها از جهات مختلف شایسته تکریم و احترام ویژه هستند، گفت: این قشر از جامعه به دلیل اهلیت، شایستگی اکتسابی و نقشی که در همراهی با شهید ایفا می‌کنند، ازطرف‌دیگر به خاطر انتسابی که با شهید دارند، شایسته تجلیل و احترام ویژه هستند.

وی بیانات حضرت امام (ره) پیرامون این طیف از جامعه را جلوه‌ای از نگرش دین مبین اسلام درباره این قشر والامقام دانست و گفت: شهدا و ایثارگران میراث گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

فرمانده سپاه مهاباد گفت: پس باید به این مهم بیش از گذشته توجه شود و از هر فرصت برای دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا حداکثر استفاده به عمل آید.

نوروزی افزود: بدون‌تردید خانواده شهدا دارای ویژگی و برجستگی‌های خاصی بوده‌اند، که این توفیق بزرگ یعنی خانواده شهید شدن نصیب آن‌ها شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.