فراهم سازی شرایط سرمایه گذاری، رویکرد دولت برای محرومیت زدایی از کهگیلویه و بویراحمد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراهم سازی شرایط سرمایه گذاری و فعالیت فعالان اقتصادی، رویکرد دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی است.

 

سید جواد هاشمی مهر گفت: امنیت پایدار ایجاد شده در استان را که زیربنای فعالیت های متعدد از جمله اقتصادی است را مرهون وفاق و همدلی ارکان حکومتی و در راس  آن استاندارسختکوش  و تلاش بی وفقه  اعضای شورای تامین استان وشهرستانها ، مسئولان و مراجع قضایی، ماموران انتظامی ، نظامی ،امنیتی و مدیریت اصولی و منطقی عنوان کرد که نوید بخش رونق و توسعه استان در حوزه های مختلف می باشد .

او می گوید: رویکرد دولت سیزدهم در محرومیت زدایی از سیمای مناطق کم تر توسعه یافته استانهای مختلف از جمله کهگیلویه و بویراحمد و ضریب امنیتی بالای موجود در این استان پشتوانه مهمی در به جریان انداختن سرمایه فعالان اقتصادی در راستای خلق فرصت های جدید است .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران گفت: مطئمن باشید که امنیت سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح بسیار بالا برقرار است و هیچ مشکلی برای سرمایه‌گذاری در استان وجود ندارد.

به گفته هاشمی مهر : برای تسهیل امور سرمایه گذاری چه در حوزه های اقتصادی و چه امنیتی و اجتماعی استان آمادگی کامل دارد و از سرمایه گذاران استقبال می کند. 

او می گوید: استان برخوردار از ظرفیت های بالقوه  و زیادی در حوزه های مختلف از نفت و گاز گرفته تا کشاورزی ، معدن و گردشگری است که این قابلیت ها در کنار امنیت پایدار شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاران بومی و غیر بومی ایجاد کرده است .

هاشمی مهر استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد به مرکزیت یاسوج که به پایتخت طبیعت ایران شهره است را نیز مزیتی فوق العاده برشمرد که این روزها  جذابیت آب و هوای سالم آن در کنار دیگر ظرفیت های اقتصادی و کاری برشمرده شده  زمینه ساز حضور بیش از پیش سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.