یک مقام پلیس کنتاکی اعلام کرد سیل زیرساخت‌های ایالت را نابود کرده و باعث قطعی آب و برق شده است.

جو انگل، رئیس پلیس پری کانتی ایالت کنتاکی در مصاحبه با ان بی سی اعلام کرد سیل ویرانگر و مرگبار در ایالت کنتاکی با از بین بردن زیرساخت‌ها، امکان امدادرسانی و جستجوی ناپدید شدگان و ارزیابی اوضاع را سخت کرده است.

بنابر گزارش این شبکه، بخش و شهر و ایالت کنتاکی خسارات زیادی از سیل ویرانگر و مرگبار دیده است. مردم شاهد صحنه‌های بیشمار از ویرانی‌های سیل و از بین رفتن زیرساخت‌ها هستند.

رئیس پلیس پری کانتی در کنتاکی گفت: شدت و ابعاد خسارات و ویرانگری‌های سیل به حدی است که هیچ یک از ما تا کنون ندیده ایم و ما قصد ارزیابی و مقابله با آن را داریم. ما هنوز به ارزیابی آن نرسیده ایم.

وی درباره شمار تلفات سیل در کنتاکی گفت: دقیقا نمی‌دانم. اما می‌دانم که همین دیشب دو نفر جان خود را از دست داده اند. پلیس اعلام کرد یک نفر دیگر نیز بوده است. مردم مرتبا می‌گویند که عزیزانشان را در سیل از دست داده اند. اصلا امکان ندارد در میان سیل عظیم رفت و  به سیل زدگان امدادرسانی کرد؛ اوضاع سخت و وحشتناکی است.

به گفته رئیس پلیس پری کانتی زیرساخت‌ها تقریبا کاملا نابود شده اند. آب و برق قطع شده، خیابان‌ها زیر آب رفته اند و تردد و ارتباط ممکن نیست. امدادرسانی ممکن نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار