آلومینیوم اراک در بازی دوستانه با ۲ گل گل گهر سیرجان را بدرقه کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه روند آماده‌سازی برای فصل جدید لیگ برتر در دیداری تدارکاتی در به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و این تیم را شکست داد.

در این بازی که در اردوگاه الیاف تهران برگزار شد نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی ۲ بر صفر نماینده کرمان را شکست داد.

در نیمه اول بازی محمدعلی صفیا در دقیقه ۴۰ با شوت زمینی دروازه گل‌گهر سیرجان را باز کرد و نیمه اول با برتری یک بر صفر آلومینیوم خاتمه یافت.

در نیمه دوم هم آلومینیوم با تغییراتی در ترکیب تیم بازی را دنبال کرد و نفراتی مثل علی اسلامی و علی دربندی وارد زمین شدند، که در دقیقه ۷۱ با ضربه ایستگاهی سجاد آقایی گل دوم را هم برای آلومینیوم ثبت شد.

آلومینیوم سازان در دیدار تدارکاتی اخیرشان مقابل مس کرمان به پیروزی ۲ بر صفر رسیده بودند، امروز هم توانستند گل‌گهر سیرجان را با همین نتیجه شکست دهند.

آلومینیوم این بازی را با ترکیب حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، حسین مددی، میثم مجیدی، محمدرضا شکیب‌خو، امین جهان‌کهن، امیر نوری، محمدعلی صفیا، سجاد آقایی و رضا جبیره آغاز کرده بود، توانست برابر گل‌گهر سیرجان به برتری دست پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.