رئیس ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد در سال تحصیلی جدید شاهد افزایش پنج هزار نفری آمار دانش‌آموزان استان باشیم.

بهمن نریمانی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۵ درصد دانش‌آموزان استان کرمانشاه در مدارس ثبت نام شده‌اند، گفت: هنوز تعدادی از دانش‌آموزان کلاس نهمی درگیر امر انتخاب رشته هستند که امیدواریم با اتمام این کار، در روز‌های آتی شاهد تکمیل شدن فرآیند ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس باشیم.

نریمانی در ادامه با اشاره به احتمال افزایش پنج هزار نفری آمار دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید، گفت: انتظار داریم امسال آمار دانش‌آموزان ثبت نام شده در مدارس استان به مرز ۳۶۵ هزار دانش‌آموز برسد. سال تحصیلی گذشته ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل بودند.

نریمانی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای بازدید از مدارس برای نظارت بر عملکرد مدارس در فرآیند ثبت نام، گفت: از ابتدای شروع ثبت نام مدارس از اول خرداد تمامی مدارس استان را حداقل یک بار بازدید کرده و با بازدید چندباره از مدارسی که در سنوات قبل در فرآیند ثبت‌نام با چالش مواجه بوده‌اند، در تلاشیم مشکلات مرتبط با ثبت‌نام دانش‌آموزان را در مدارس حل کنیم.

نریمانی با اشاره به اهمیت توجه به امر رضایتمندی والدین در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان، تاکید کرد: از مدیران مدارس خواسته‌ایم بیش از سنوات گذشته احترام خانواده‌ها را در فرآیند ثبت نام نگه دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.