صادقی گفت: راه اندازی بیش از ۱۰۰ مورد شرکت دانش بنیان در استان سمنان در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان و تحقق شعار سال، هدفگذاری شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: سند توسعه اقتصاد دانش بنیان استان به صورت دقیق، کارشناسی و تخصصی در حال تدوین و آماده سازی است که انشالله به زودی ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان در موارد گوناگون بخصوص در حوزه دانشگاه، از ظرفیت بالایی برخورار است یادآور شد : طبیعتا باید عملکرد مضاعفی را از مجموعه های متولی امر در این خصوص شاهد باشیم.

صادقی بیان کرد که تا پایان سال ۱۴۰۰، فعالیت بالغ بر ۷۳ شرکت دانش بنیان و ۴۵۰ شرکت فناور در سطح استان سمنان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه اولویت ها و نیازهای ما در بحث دانش بنیان در سطح استان باید احصاء شود، گفت که با همکاری و بکارگیری تمامی ظرفیت های استان، شاهد توسعه تصاعدی و همچنین توسعه کیفی شرکت های دانش بنیان در سطح استان‌ خواهیم‌ بود.

به گفته وی، در حوزه توسعه شرکت های دانش بنیان و تحقق شعار سال، ضرورت دارد تا به دور از حرف و شعار با برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی و کاربردی گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.