شرفی گفت: در سه ماهه نخست امسال علت عمده تماس با سامانه ۱۲۳ به ترتیب اولویت کودک آزاری و اختلافات حاد خانوادگی بوده است.
او گفت: در این مدت هزار و ۳۱۷ تماس با سامانه ۱۲۳ برقرار شده که این تعداد تماس نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد کاهش داشته است.
شرفی گفت: از مجموع تماسهای برقرار شده با خط اورژانس اجتماعی، ۱۲ درصد تماسها به تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی جهت مداخله حضوری و سرپایی در محل ارجاع شده است.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: سامانه تلفنی ۱۲۳ در استان به صورت شبانه روزی فعال است و شهروندان میتوانند در صورت بروز آسیب در حوزههای اجتماعی با این شماره تماس بگیرند.