برخورد قاطع با صادرکنندگان مجوز ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها

استاندار مازندران از برخورد قاطع با صادرکنندگان مجوز ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها خبر داد.

حسینی پور استاندار مازندران خواستار شناسایی و برخورد با صادر کنندگان مجوز ساخت و ساز در بستر و حاشیه رودخانه‌های بخش مرزن آباد چالوس شد و گفت: این اتفاق فرصت بسیار مهمی است که علاوه بر شناسایی سازندگان متخلف در بستر و حاشیه رودخانه ها، با دستگاه‌های صادر کننده مجوز نیز برخورد قاطع شود.

او افزود: در جریان سیلاب، بسیاری از واحد‌های مسکونی شهری و روستایی که در بستر و حریم طغیانی رودخانه‌ها قرار داشتند تخریب شدند.

در جریان سیل اخیر در غرب مازندران چندین نفر کشته و مفقود شدند و به بسیاری از مکان‌ها هم خسارت وارد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
با سلام جناب استاندار بنظر م با شعار مردم را سرکار نذارید . یک کشاورز بومی جهت ساخت یک انبار برای نگهداری وسایل کشاورزی سختگیری فراوان می شود ولی افرادغیر بومی احتمالا دارای نفوذ هستند به راحتی در اراضی خارج بافت ویلاسازی می نمایند و حتی حریم نهرآب کشاورزی را تصرف می نماید ونهادی نیست پیگیری نماید و آنقدر از شاکی دلایل و تردد و متحمل هزینه میگردد واز رسیدگی آن منصرف می شود وحالا صحبت بر برخورد قاطع میشود بنظر میرسد اگر سرمایه و نفوذ داشته باشی قانون باب سلیقه اعمال میشود امثال آن قابل مشاهده میباشد تهدید متخلف به شاکی جای خودش و...حالا یک اتفاقی افتاد سرصدا میشود و بعد از مدتی ساکت میشود به انتظار اجرای عدالت و قانون برای همه