آقای محمدی گفت : با توجه به محدود بودن بودجه صنعت نفت آبادان در لیگ برتر امسال باید اعتبار موجود را با حساسیت بیشتری هزینه کرد.

روح الله محمدی، عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت گفت: برآورد بودجه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و دوم ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان است و با توجه به محدود بودن بودجه صنعت نفت آبادان در لیگ برتر امسال باید اعتبار موجود را با حساسیت بیشتری هزینه کرد.

او از تلاش‌ها برای تامین اعتبار برآورد شده خبر داد و گفت: پیگیری‌ها برای افزایش مبلغ تعهد اسپانسری این تیم توسط سازمان منطقه آزاد اروند نیز در حال انجام است.

پیش از این مبلغ اسپانسری این سازمان از تیم زردپوشان ۱۰ میلیارد تومان اعلام شده بود.

او با بیان اینکه دست سرمربی تیم نفتی‌های آبادان در انتخاب بازیکن باز گذاشته شده است از رضا پرکاس در خصوص انتخاب بازیکنان با توجه به شرایط مالی این تیم تقدیر کرد.

آقای محمدی در خصوص جدایی زواری و حامدی فر از ترکیب نفتی‌ها و پیوستن آن‌ها به آبی پوشان گفت: این بازیکنان در صنعت نفت آبادان رشد کردند و حالا با رقمی حدود ۳۰ تا ۴۰ برابر قراردادی که با ما داشتند، به استقلال رفتند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم.

او تاکید کرد درخواست مالی برخی بازیکنان فصل پیش در توان باشگاه صنعت نفت نبود.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین گفت: ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی تیم زردپوشان از حریفان تا آغاز لیگ برتر بیست و دوم آماده خواهد شد تا بتوان بازی‌ها را با حضور تماشاگران برگزار کرد.

این مسئول در خصوص شرایط ورزشگاه تختی آبادان گفت: این ورزشگاه دارای استاندارد برای برگزاری لیگ بود، اما بعد از اتفاق تلخ متروپل، حساسیت‌هایی روی اماکن مخلتف وجود داشت و بررسی‌هایی توسط پالایشگاه آبادان صورت گرفت و ایراداتی گرفته شد.

او گفت: در صورت آماده نشدن این ورزشگاه تا موعد مقرر، نفتی‌ها در ورزشگاه‌های تختی یا فولاد اهواز میزبانی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.