عزاداری پرشور و شعور عاشقان حسین‌بن‌علی (ع) در مهاباد هر شب با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مردم مومن و عزادار مهاباد همزمان با شب تاسوعای حسینی (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز کوی سازمانی تیپ ۳۶۴ ارتش این شهر در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و علمدار کربلا سوگواری و عزاداری می‌کنند.

پیروی از مکتب حسینی راه عزت است، عاشقان و شیفتگان این مکتب شب گذشته هم در عزا و ماتم بودند.دلدادگانی که هرکدام ورقی از مکتب امام حسین (ع) را سرمشق زندگی خود کرده اند.

برای حفظ سلامت همگانی عزاداری‌های امسال، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حالا بعد از ۱۴ قرن عاشقان مکتب حسینی عزاداری می‌کنند تا نوای حقانیت سید و سالار شهیدان و یارانش در جهان همچنان طنین انداز باشد.

فاطمه ارجمندی یکی از عاشقان حسین بن علی (ع) به خبرنگار ما گفت: من هر ساله به عشق و ارادت امام حسین در سوگ علمدار کربلا ادای دین می‌کنم و هیچ وقت عشق و ارادت من به مکتب حسینی کم نمی‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد هم گفت: مراسم عزاداری امسال با رعایت همه دستورالعمل‌های کرونایی، در سه مسجد امام حسین (ع)، مسجد ارتش و کوی الزهرای سپاه هر شب از ساعت ۲۲ برگزار می‌شود و دوست داران و عاشقان مکتب امام حسین (ع) می‌توانند برای عزاداری در این سه محل حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام آقامحمدی افزود: ماه محرم دریایی ژرف و مکتب سید الشهدا فرصتی برای آموزش است و فرهنگ عاشورایی سرلوحه زندگی ما قرار دارد.

همه ساله و در ماه محرم، مراسم و آیین‌های خاصی به عشق و ارادت اباعبدالله الحسین (ع) در شهرستان مهاباد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.