فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: تمهیدات لازم برای تامین امنیت مراسم عزاداری ایام محرم در جای جای این استان فراهم است و پوشش انتظامی، نظم بخشی، اجرای طرح‌های ترافیکی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: حفظ امنیت عمومی، جلوگیری از هرگونه بی نظمی، سد معبرهای اطراف مراسم، مقابله با هرگونه ناامنی و اقدام مخل امنیت از مهمترین وظایفی است که پلیس با همکاری سایر دستگاه‌ها مسوولیت تحقق آن را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: پلیس فتا نیز با نظارت بر فضای مجازی، نسبت به برهم زنندگان آرامش عمومی در شبکه‌های اجتماعی که با انتشار اخبار کذب و گمراه کننده باعث نگرانی در جامعه می‌شوند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و گزارش های مردمی و خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

سردار جهانبخش یادآور شد: انتظار می‌رود مردم در تعظیم شعائر و عزاداری‌ها شئون اسلامی را در کنار عمل به توصیه‌های بهداشتی رعایت کرده و برای تحقق آن، تامین کنندگان امنیت خود را یاری کنند.

وی تاکید کرد: پلیس در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم، اقامه عزا و احیای واقعه کربلا از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و با افتخار با مشارکت عزاداران و عاشقان حسینی در راستای تامین نظم، امنیت و خدمتگزاری به مردم ولایی انجام وظیفه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.