آب همچنان دغدغه مردم شهرستان طارم است

فرماندار طارم گفت: متاسفانه هنوز زیرساخت‌های لازم در طارم ایجاد نشده و بیشتر روستا‌های این شهرستان همچنان دغدغه آب کشاورزی و آب شرب دارند.

انبارلو گفت: علی رغم ظرفیت بالقوه طارم در زمینه‌های مختلف کشاورزی و گردشگری متاسفانه هنوز زیرساخت‌های لازم در این شهرستان ایجاد نشده و بیشتر روستا‌های طارم همچنان دغدغه آب کشاورزی و آب شرب دارند.

او ابراز امیدواری کرد که با نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی، بخصوص در مورد حق آبه که تبدیل به مطالبه اساسی مردم شهرستان شده؛ این معضل به صورت دائمی حل شود.

این مسئول ضعف در توسعه راه‌های ارتباطی طارم را یکی دیگر از مشکلات اصلی این شهرستان عنوان کرد و گفت: تمام راه‌های شهرستان فرعی بوده و ایمنی کافی و استاندارد‌های لازم را ندارد که با توجه به افزایش تردد‌ها و جمعیت شهرستان خطر تصادف در این جاده‌ها افزایش می‌یابد.

او ادامه داد: همین موضوع موجب شده تا جان تعداد زیادی از هموطنان در تصادفات داخل شهرستان گرفته شود و موجی از نارضایتی را به دنبال داشته باشد هرچند به شدت پیگیر پروژه راه‌های ارتباطی هستیم، اما از مسئولان استان هم تقاضا داریم که در جهت توسعه راه‌های ارتباطی و اجرای پروژه‌ها توجه ویژه‌ای نسبت به شهرستان طارم داشته باشند.

انبارلو افزود: تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی موجب افرایش بصیرت و شفاف سازی آثار مثبت انقلاب اسلامی ایران در زندگی مردم را به دنبال دارد که ضروری است این مهم بازگو شود و از طرف دیگر نیز باید دستاورد‌های بزرگ دولت مردمی در مدت یک سال برای مردم تشریح و تبیین شود.

فرماندار طارم ضمن تاکید بر بازرسی و نظارت بر ادارات توسط فرمانداری از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا کارگروه‌های مربوط به جلسات شورای اداری فعال شوند و کار‌ها به خوبی پیش رود، به همین دلیل جهت پیگیری فعالیت آن‌ها از ادارات بازدید و نظارت انجام خواهد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: برخی مدیران شهرستانی ضروری است با حضور در دفتر مدیران استانی از اعتبارات استانی برای اجرای پروژه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها بهره‌مند و پیگیر مشکلات شهرستان از مدیریت استان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.