رهاسازی ۴۹۶ دستگاه خودروی گرفتار در سیل کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در عملیات‌های امدادونجات هلال احمر ۴۹۶ دستگاه خودروی گرفتار در سیل رهاسازی شده است.

رضا فلاح با اشاره به ۹ روز عملیات امدادرسانی در مناطق متاثر از پدیده مانسون در نقاط مختلف استان گفت: نیرو‌های هلال احمر تا کنون ۴۹۶ دستگاه خودروی گرفتار در سیل را رهاسازی کردند.

او اظهار کرد: امدادرسانی جمعیت هلال احمر به بیش از ۸ هزار و ۳۸۰ نفر حادثه دیده از سیل کمک و نیرو‌های امدادی این جمعیت ۸۸۰ نفر را در مناطق امن اسکان دادند.

فلاح به تخلیه آب ۴۶۹ منزل مسکونی اشاره کرد و گفت: ۷ نفر در حوادث سیل اخیر دچار مصدومیت که به همت نیرو‌های جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

او با اشاره به حضور ۶۹۰ امدادگر و نجاتگر در عملیات امدادرسانی سیل تصریح کرد: تا کنون ۲ هزار و ۱۲۷ بسته غذایی (۷۲ ساعته)، یک هزار و ۵۷۵ کیلوگرم نایلون، ۲ هزار و ۷۶ تخته پتو، ۶۶۲ تخته موکت، یک هزار و ۱۷۰ بطری آب معدنی، ۱۶۶ دستگاه چادر امدادی و سایر اقلام زیستی در بین حادثه دیدگان از سیل در سراسر استان توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

فلاح بیان کرد: بیشترین امدادرسانی در شهرستان رفسنجان بوده که ۲ هزار و ۶۵۰ حادثه دیده در ۲۸ شهر و روستا از خدمات جمعیت هلال احمر در این شهرستان بهره‌مند شدند.

به‌گفته او، عملیات امدادونجات در سیلاب‌های اخیر ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار