سلیمی: فدراسیون وزنه برداری با چالش‌های زیادی مواجه است

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: ما با چالش زیادی در فدراسیون مواجه هستیم که باید آن‌ها را از بین ببریم.

 

بهداد سلیمی،  نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت این رشته ورزشی گفت: چالش‌های زیادی در فدراسیون داریم که باید آن‌ها را از بین ببریم. برنامه‌هایی هم برای حل مشکلات هیئت‌های استانی در نظر گرفتیم تا آن‌ها هم سر و سامان یابند. علاوه بر این، قصد داریم وضعیت تیم ملی را سروسامان بدهیم تا بدون مشکلی در مسابقات حضور یابند.  

سلیمی گفت: جذب یک حامی مالی خوب یکی از اولویت‌های فدراسیون وزنه برداری است تا مشکلات فدراسیون را با حمایت حامی مالی حل کنیم.  

او درباره ارزیابی اش از حمایت‌های  کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان گفت:  مسئولان ورزش در دوران مدیریت جدید فدراسیون وزنه برداری  به خوبی حمایت می‌کنند. امیدوارم این حمایت‌ها استمرار داشته باشد تا شاهد رشد و پیشرفت این رشته ورزشی باشیم.  

 نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت:  ما در مسابقات کشور‌های اسلامی در قونیه به دنبال بهترین نتیجه هستیم. به هر حال سطح فنی تیم ما نسبت به کشور‌های شرکت کننده در این مسابقات بالا است. همچنین تیم‌های ازبکستان، ترکیه و مصر رقبای جدی ما در قونیه هستند.   مطمئن باشید  ورزشکاران ما در بخش مردان  بهترین نتایج را به دست خواهند آورد، اما در بخش بانوان شرایط متفاوت  است. ما از بانوان حمایت می‌کنیم و به دنبال این هستیم تا آن‌ها در قونیه مسابقه بدهند و برای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار