پیام‌های رسیده در تاریخ دریافتی ۱۲ مرداد ماه؛ در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


کمبود روشنایی معابر در دهدشت
با سلام از اهالی شهر دهدشت هستم، مدت ۲ ساله خیابان ۱۷ شهریور با وجودی که در مرکز شهر قرار دارد تیر‌های برق فاقد چراغ روشنایی و یا سوخته هستند که با تاریک شدن هوا شعاع دید به نیم متر هم نمی‌رسد. چندین بار به سازمان برق و اتفاقات و پشتیبانی مراجعه کردیم. خواهشمندیم جهت پیگیری روشنایی کوچه در شب به ما کمک کنید. با تشکر کریم پور


مشکلات متقاضیان برای ثبت نام در نهضت ملی مسکن
در استان خراسان جنوبی بالاخره جهت ثبت قرارداد پیامک ارسال شد و متقاضیان برای دریافت قرارداد به اداره راه و شهرسازی رفتند، اما بعد از دریافت برگه‌های قرار داد متوجه موضوعی عجیب شدند. در این قرارداد آورده متقاضی ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است که باید هر سه ماه مبلغی در حدود ۵۰ میلیون تومان واریز شود. حال سوال اینجاست که کسی که توانایی پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان در هر سه ماه ویا به عبارتی ماهی ۱۷ میلیون تومان را دارد ایا نیازی به ثبت نام در نهضت ملی مسکن دارد؟ حقوق کارگری چیزی در حدود ۶ میلیون تومان است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار