رییس کمیته امور استان هاى فدراسیون فوتبال در خصوص تغییرات هیئت فوتبال استان خوزستان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش فدراسيون فوتبال، طهمورث حيدرى، در خصوص تغییر رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: با توجه به مطالبی که برخی در خصوص پایان دوره ریاست هیئت استان خوزستان مطرح و آن را برکناری عنوان می كنند لازم است به مواردى اشاره شود. شأن روسای هیئت‌های استانی همیشه مورد مراعات فدراسیون است و به آن توجه جدى داريم چون انتخاب هیئت رئیسه تمام استان‌ها به صورت دموكراتيك و با مراجعه به آرای عمومی مجمع آنها انجام مى شود، اما گاهی مواردی اتفاق ميافتد که خارج از اراده فدراسیون است، اما در هر حال تصمیم ما با قانونمندی و مراعات اساسنامه هیئت هاست.

حیدری گفت:دوره هیئت رئیسه فوتبال خوزستان ۲ ماه است به پایان رسیده و قانونگذار در اساسنامه هیئت‌ها برای اجازه ادامه کار یک رییس که مدتش تمام شده از لفظ "می تواند" استفاده کرده که الزام ندارد و نمى گوید ضرورتا باید بماند. در اساسنامه و بعد از پایان مهلت ریاست باید مدیرکل ورزش استان فرد جایگزین را پیشنهاد کند و سپس فدراسیون صدور حکم می‌کند پس تصمیم اولیه را استان اتخاذ می‌کند و نه فدراسیون.

حیدری در پايان گفت: با توجه به این که کلیه مراحل ابلاغ سرپرست جدید هیئت خوزستان مطابق اساسنامه هیئت‌های استانی بوده استفاده از لفظ برکناری صحیح نیست، دوره ايشان تمام شده و سرپرست انتخاب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار