سرلشکر سلامی گفت: دشمن صهیونیستی در محاسبات خود اشتباه کند یک عملیات بیت المقدس برایش کافی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم وداع با ۵ شهید تازه تفحص شده مدافع حرم در میدان امام حسین(ع) اظهار کرد: در اول کلام احساس خود را نسبت به این اجتماع کربلایی و عاشورایی بیان می‌کنم، ای کاش شما در عاشورا می بودید مطمئنم اگر ‌بودید امام تنها نمی‌ماند و کاروان به اسارت نمی رفت.

وی با اشاره به اینکه شکر بزرگ آن است که امروز هستید و دیگر امام مسلمین در میانه نبرد تنها نیست، افزود : همیشه می‌گوییم ای کاش با امام می بودیم تا بر فراز قله رفیع فضیلت‌ها در عاشورا که مظهر استقامت مومنان موحد در مقابل مستکبران مشرک است سرود پر افتخار و جاودانه شهادت را سر می دادیم.

سرلشکر سلامی ادامه داد: صحنه تغییری نکرده است؛ عاشورای امسال سالروز یک واقعه تاریخی نیست همه عاشوراها عاشورا است نه برای نکوداشت، نه؛ برای بودن در صحنه ای که امام در آن استوار ایستاد. برای صحنه ای که خداوند قبول کرد زیبا ترین گوهر هستی را به میدان دفاع از حرم اسلام بیاورد و خداوند پذیرفت اهل بیت رسول خدا به اسارت بروند تا حجت برای همه انسان های آزاده عالم و همه مومنان تمام شود که هیچ دلیل و بهانه‌ای برای ترک میدان در مقابل مشرکان و مستکبران و کافران وجود ندارد.

وی گفت: هر گز هیچ دلیلی برای از تن به در آوردن لباس جهاد نیست حتی اگر در اوج نابرابری قدرت از لحاظ ظاهری نسبت به دشمن هستیم این حجت زیبای عاشورا است.

 فرمانده کل سپاه بیان کرد: امروز هم آرایش و صورت بندی صحنه عاشورا پا برجا است، نائب امام زمان در میدان و قلب یک نبرد جهانی ایستاده است اما خوشبختانه اصحابش و یاورانش آنها که وفادار هستند و تا آخر در میدان میمانند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: در آن سوی این حادثه همه استکبار صف به صف ایستاده اند آنها هم سالهاست شمشیر از میان بر کشیده اند و شما صدای رد و بدل شدن شمشیرهای مومنان با مستکبران را می شنوید.

وی افزود: عاشورای امروز برای آن است که ما نسبتمان را در این واقعه با امام خود روشن کنیم، در جغرافیای عالم هیچ نقطه خنثایی وجود ندارد، نبرد حق و باطل برقرار است.

فرمانده کل سپاه گفت: ما با سردار بی سر اما سر بلند حاج عبداله اسکندری همراه بودیم، او در کنار اروند و کارون و کرخه می جنگید امروز از کنار مدیترانه آمده است، نگاه کنید به این مساحت جهاد، چگونه این عزیزان دشمن را از قلب این سرزمین تا شرق مدیترانه فراری داده اند این شکوه جهاد است.

سرلشکر سلامی بیان کرد: تاریخ این انسان‌های سعادت مند را فراموش نمی کند و درود خداوند بر خانواده‌های این شهدا و همه شهدای عزیز باد.

وی گفت: دشمن آرایش گرفته و راه او بسته است، اگر شما روزی در کارون و کرخه می جنگیدید امروز آن کسانی که امتداد این انقلاب شکوه مند هستند در کنار دریای سرخ راه غلبه دشمن را بسته اند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: نگاه کنید فرزندان این اسلام در یمن که در فضای تصور آمریکا و صهیونیست‌ها آنها مردمانی فقیر و ضعیف بودند و فکر می کردند به سادگی می‌توانند به آنها غلبه کند امروز آتش بس را به دشمنی که خود را بزرگ تریم امپراطوری تاریخ می داند تحمیل کرده است.

سرلشکر سلامی بیان کرد: وقتی آتش بس بین دو قدرت نابرابر برقرار می شود یعنی قدرتی که به ظاهر ضعیف تر است پیروز می‌باشد در واقع او توانسته است اراده خود را تحمیل کند وگرنه کسی که سوار بر موج قدرت است به دشمن خویش اجازه آتش بس نمی دهد این یک شاخص خوب برای این است که بدانید راه بسته شده است.

وی گفت: از دریای سرخ به دریای عمان و خلیج فارس، اینجا هم می بینید چگونه رزمندگان اسلام راه را نه تنها بر دشمن بسته اند بلکه او را وادار به خروج از خلیج فارس نموده اند و تقریبا دیگر آثار اندکی از آن حضور متراکم دهه های گذشته وجود دارد این یعنی رویش یک قدرت جدید به نام اسلام و ایران اسلامی، امروز ایران و اسلام دو حقیقت یک پارچه هستند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: به لبنان می رویم، در لبنان بیش از ۱۰۰ هزار موشک آماده شلیک است تا جهنمی را برای صهیونیست ها در لحظه‌ای که تقدیر الهی رقم بزند جهنمی از آتش درست کند.

سرلشکر سلامی بیان کرد: این جزء کوچکی از قدرت حزب الله بزرگ ما است، بلکه آن حزب الله قهرمان امروز می تواند با یک فتح المبین، بیت المقدس، با یک خیبر، صهیونیست ها با خیبر بیشتر آشنا هستند، این عبارت را بهتر می فهمند، می فهمند خیبریون چه کسانی هستند.

وی گفت: فقط کافی است شرایط ایجاد شود و دشمن صهیونیستی در محاسبات خود اشتباه کند، یک عملیات بیت المقدس کافی است و حزب الله قهرمان امروز یک قدرت عظیم فشرده، آماده، فشرده، با انگیزه است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آنها می خواستند نظام سوریه را ساقط کنند که حلقه محوری جبهه مقاومت بود ولی جبهه مقاومت این را نخواست و نظام سوریه ایستاد، این یک شاخص قدرت جهانی بود، ما می‌خواستیم او بایستد، جبهه مقاومت می خواست این نظام بایستد، آمریکا، اروپا همه می‌خواستند او نایستد، ولی او ایستاد، حالا ببینید چه کسی پیروز است.

سرلشکر سلامی بیان کرد: آن آمریکایی که ۵۰ درصد بودجه نظامی همه عالم ازآن او است آن امریکایی که ۲۰ درصد ثروت جهان را تولید می کند امروز جایی در جهان اسلام برای حضور مستقیم او وجود ندارد، جزء در گوشه‌ای در شرق فرات و در محدود کوچکی از دو سه پادگان در عراق، چیزی از آنها باقی نمانده است این قسمتی هم که مانده‌اند قدرت تاثیر ندارند، این یعنی درهم شکست استخوان قدرت های به ظاهر بزرگ توسط مسلمانان بیرق به دستی که با لبیک به فرمان نائب امام این چنین عرصه های جهان اسلام را عرصه جهاد کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در ایران که مهد مقاومت و محل تولد یک انقلاب بزرگ است قدرت می جوشد، همه راه های منازعات نظامی بسته است دشمن هم چمدان هایش را بسته و به اروپا رفته است دیگر آنها نمی توانند فشار حداکثری اعمال کنند اما با این حال روی دو موضوع تمرکز کرده اند، فکر می کردند با تحریم ایران فلج می شود. ولی ملت ایران از تحریم عبور کرد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: مشکلات امروز از تحریم نیست همه قابل حل هستند همه جهان مشکل دارد ماه م داریم، ما به هم پیوسته ایم و سختی را تقسیم می کنیم و در شادی ها با هم هستیم.

سرلشکر سلامی بیان کرد: خطر ناک ترین نقطه ای که دشمن از آن ورود می‌کند تسخیر قلب ها و ذهن های جوانان است. دشمن می خواهد حتی در قلب نوجوانان و کودکان ما هم ورود کند، دشمن می خواهد مردم را حجاب گریز و نماز گریز کند، او می خواهد سیمای زنان ما را همانند غربی کند نمی داند زنان و دختران این سرزمین از گوهر حجاب زیبای خود همانند یک سنگر دفاع می کنند.

وی گفت: دشمن قلب ها را نشانه گرفته است، می خواهد اعتماد مردم را به تردید تبدیل کند، ملت آگاه هستند و هرگز اجازه نمی‌دهد آنها را تبدیل به پیاده نظام خود کند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما این حقیقت را می دانیم، هرگز ایمان خویش را به دنیای او نمی‌فروشیم، ما مسلمانان با هم هستیم ما با حسین هسیتم و ملت امام حسین و ملت شهادت هستیم.

وی تاکید کرد: ملت عزیز ایران هیچ قدرتی توان مواجهه با شما را ندارد و شما پیروز هستید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
۱۷:۱۶
حتما خودت تو این فکرها و سو استفاده ها بوده و هستی ،وگرنه آنها که جان خود را سپر بلاکردند و از اسلام و آب و خاک
و ناموس کشور دفاع کردند ، اکثرأ یا به دست خائنین و دشمنان اسلام شهید
و یا اسیر و مجروح شدند و قطعا هیچ‌یک
از آنان تو فکر غنائم نبودند و نیستند جز شهادت در راه خدا و دفاع از اسلام و آب و خاک و ناموس کشور ، آنها مردانه جنگیدند وحان خود را فدا کردند اما اجازه ندادند که یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان متجاوز بیفتد و چنان درس عبرتی به متجاوزان و دشمنان اسلام دادند که تا عمر دارند هیچ وقت هوس تجاوز به خاک کشورمان را به سرشان نزند.
ونمونه بارز انسانهای خدا پرست که همیشه شجاعانه در راه خدا ایستادگی کردند تا در راه خدا شهید شدند ،مانند شهید سلیمانی ها و شیهد اسکندری ها و شهید حجیها و شهدا ی ترور و به طور کلی همه شهدای عزیز .
واما افرادی هم مانند شما به جای دفاع از آرمانها و ارزشهای الهی و کشور همیشه فقط و فقط حرف بی خود و دروغ می زنید و گرفتار تهمت زدن به همه هستید
خدا عمرتان بدهد تا بار گناهانتون سنگین تر شود ، تا بتوانی چند صبا بیشتر تهمت بزنی و دل دشمنان اسلام را شاد کنی و به یاوه گویهای خود ادامه دهی و بدان که افرادی چون تو با این کارهایت با خدا در حال جنگ هستی.
ای وای بر شما که دنیا و آخرت خود را به بهای اندکی فروختی!
امید وارم به این روز عزیز خدا به را ه راست هدایت کند
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۶:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
اونایی که اتم اتم اسرائیل میگن.
همونایین که شیمیایی و موشک عراق میگفتن.
۸سال دفاع مقدس تجربه و درس برای همین امروزه.
حالا که قدرتمون ۱۰۰ها برابر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
فقط حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام،ای شه بی سر حسین (ع)
ای کاش ما هم روز عاشورا در کربلا بودیم
و سر و جان خود را فدای امام حسین (ع) می کردیم.
اما امروز افتخار می کنیم که در جهان
اسلام از پیروان و رهروان راستین آن حضرت هستیم و از امام زمان عجل الله تعالی فرج الشریف پیروی و اقتدا می کنیم و ادامه دهنده راه حضرت هستیم.
گر چه آنروز سعادت نداشتیم که کنار
اما امروز خدا را شکر می کنیم که امام زمان (عج) را داریم و پشت سر آن حضرت
هستیم .
و اما ای عاشوراییان بیایید از امروز نه تنها با خدای خویش بلکه با امام حسین (ع) و امام زمان ،حضرت مهدی (عج) عهد و پیمان ببندیم که با پیروی و اطاعت از
فرامین آن حضرت دل امام زمان را نشکنیم و دست از بدیها یمان را بر داریم و به آن حضرت قول دهیم که از پیروان واقعی آن حضرت باشیم و در هیچ زمینه ای گناه و معصیت نکنیم و دل اورا خون نکنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
قطعا اگرروزعلشورا کربلا بودی دنبال غنایم بودی نه امام حسین ع
United States of America
مبارز
۱۷:۰۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
کافر همه را به کیش خود پندارد
نیت قلب پلید خودتو به دیگران نسبت نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
به زودی زود ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
درود
Iran (Islamic Republic of)
حمایت کاخ سفید از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه
۲۱:۰۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
حمایت کاخ سفید از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۰۶ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
حضور نیروهای آمریکایی و هم نیروهای اروپایی در عراق 100 درصد فقط حمایت از تروریسم، القاعده، داعش و دیگر گروه های تروریستی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۴۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش تحت حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از طریق مرزهای عراق وارد ایران می شوند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
صد هزار موشک دوربرد ؟؟
کل باروتای دنیام داشته باشیم نمیتونیم اینهمه موشک بسازیم
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار فقط زبان زور را می‌فهمد
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اسرائیل جنایتکار فقط زبان زور را می‌فهمد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
عربستان سعودی و امارات به همراه آمریکا و اسرائیل در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهر های کشور نقش و دست داشتند.
تروریست های تحت حمایت آمریکا و متحدانش در سوریه و منطقه نابود شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
چقدر کم حداقل می بایست چیزی حدود ده پانزده میلیون موشک می بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
مستعان........
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
وقتی که ایران متاسفانه جنایت های آمریکا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل در منطقه رها کردند و به دنبال مذاکره و همکاری با جنایتکاران در وین است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
اگر حمایت مالی عربستان سعودی نبود، تروریست‌های داعش جرأت حمله به سوریه و عراق را نداشتند.
اگر حمایت مالی امارات نبود، تروریست‌های داعش جرأت حمله به سوریه و عراق را نداشتند.
اگر حمایت تسلیحاتی آمریکا و کمک مالی عربستان سعودی و امارات نبود، تروریست‌های داعش جرأت حمله به سوریه و عراق وغیره را نداشتند.
مقام اماراتی رسما باید از ایران عذرخواهی کند.
وزیر امور خارجه آلمان رسما باید از ایران عذرخواهی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۰۸
اولین تصاویر از اعضای داعش دستگیر شده در ایران/ ویدئو
سربازان گمنام امام زمان (عج) ده نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند؛ دستگیر نمودند.
Iran (Islamic Republic of)
مرد عنکبوتی
۱۴:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
منم دوست دارم موشک بزنم
Iran (Islamic Republic of)
حشره کش
۲۲:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
تو فعلا پوشک ببند به خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
برای نابودی اسرائیل اینهمه موشک لازم نیست چند تا اتمی کافیه
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۳۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
وقتی عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و ترکیه جنایتکار به اصطلاح کشور اسلامی همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی همکاری می کنند پس دیگر از آمریکا و کشورهای اروپایی چه انتظار داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ
و هر چه در توان داريد از نيرو و اسبهاى آماده بسيج كنيد، تا با اين [تداركات‌]، دشمن خدا و دشمن خودتان را بترسانيد.

سوره انفال؛ آیه 60
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
پاسخ به همه کامنتهاییکه تا اینجا من خوندم
یکی گفت اگر اب قطغ شد به داره برق زنگ میزنیم درپاسخ دوستی که گفت وضع اقتصاد را درست کنید دوستان قرارگاه خاتم الانبیا کارش اقتصادی نیست؟ کارش چیه؟ مفت ومجانی فعالیت میکند؟
درمورددوستی که گفت وضغ نت خراب هست دوست دیگه گفت چه ربطی به سپاه دارد عزیزان مخابرات دست کی هست ؟ سهام مخابرات را کی خریده؟ چرا مااگاهانه حرف میزنید چرا فکر میکنید هرکسی منتقد شما شده دشمن شما هستند چقدر نادان چقدر بیسواد هستید منطق ندارید پاسخ بدهید لال شید
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۷:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام دوست عزیز . اما در مورد پاسخهایی که شما به کامنتهای دیگران دادید: اولا سعی کنید تو نوشتن متنتون دقت کنید و به جای قطع و اداره ننویسید قطغ و داره ثانیا هیچکدوم از دوستان تا اینجایی که بنده کامنتها رو خوندم چنین حرفی نزدن که اگه آب قطع شد به اداره برق زنگ میزنیم ثالثا هیچ آدم عاقلی این حرف رو نمیزنه که اگه آب قطع شد به اداره برق زنگ میزنیم رابعا میبینی که‌ لال نشدیم و داریم صحبت میکنیم ، اما در مورد قرارگاه خاتم الانبیا ع ، خب اولا بله کارش شاید اقتصادی باشه اما اینو بدون که یکدست صدا نداره و دولت و مجلس و قوه قضائیه همه مسئولند و همه دیدیم که قبل از این دولت مردمی و در طی ۸ سال گذشته چه بلایی سر این مملکت و مردم مظلومش آوردن ثانیا هیچکس هیچ کاری رو انجام نمیده مگر اینکه دوست داره يه چيزی عایدش بشه حالا يا مادی و یا معنوی و این طبیعیه که هیچکس کار مفت و مجانی انجام نمیده ، اما جمله بعدی شما ، ببین برادر عزیزم ما بجز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تو کشورمون ارگانهای بسیار زیادی از جمله ۱۹ وزارتخانه داریم که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از اوناست که اینترنت یا همون نت که شما گفتی زیر نظر همین وزارتخانه است و همیشه سعی کنید تو حرفاتون انصاف داشته باشید و اينو بدونيد که سپاه پاسداران انقلاب جمهوری اسلامی ایران فقط در حیطه دایره وظائف خودش کار میکنه و در ضمن سهام مخابرات مال همه مردمه و دولت به نمایندگی مردم اونو اداره میکنه و اگه شما مدعی حرفی غیر از این هستید بایستی ثابت کنی ، و اما این رو هم بدونید که ما آگاهانه و از روی دلیل صحبت میکنیم و برای تمام حرفامون استدلال داریم و در آخر میبینی که ما فکر نمیکنیم که شما دشمن مایی بلکه شما رو برادر خطاب کردیم و شما رو برادر دینی خودمون میدونیم و همچنین دیدی که ما بیسواد نیستیم اگه دلیل و به قول خودتون منطقی که توی این پیام ما بکار بردیم اشتباه بود امر بفرمایید تا اصلاح کنیم حرفامونو ، این هم جواب و پاسخ سوالات شما برادر عزیز .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
باز یک توافقی میخاست بشه دیگه کنسل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
صحبتهای تحریک آمیز...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
موشکها را بزنید این جرثومه فساد از زمین پاک کنید.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۲:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
خدا نگهدارتان باشد درود بر سردار اسلام سردار سلامی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
اگه همین قدرت موشکی که الان داریم را نداشتیم // ابر قدرتها کشور ما را از افغانستان بدتر کرده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سردار از اون 100 هزار تا چند تاشم برای سرجا نشاندن ترکیه استفاده کنید که داره در روز روشن قلدری میکنه حق آبه ایران و عراق را قطع کرده سد ساخته کل منطقه نابود شده هر روز گرد و غبار
Iran (Islamic Republic of)
دفاع ضد جنگ افزار قاصد
۱۱:۴۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
مثلا ی موشک پرتالیز به سمت ایران شلیک بشه که ضدجنگ افزارها نتونن جلوش رو بگیرن !
+
ترس ی عمره تو جون ما ی مقدار هم اگر میشه تو جودشون !!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سردار خیلی دوست دارم به دلیل اعتماد به نفس بالا کاش من هم مثل شما اعتماد به نفس داشتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سردار عزیز! کاش اختیار مذاکرات و به شما واگذار کنن. اونوقت خیال مردم، دولت و دنیا راحت خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۲۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 1394 تاکنون در یمن جنایت می کنند، آدم می کشند، مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را قتل عام می کنند و هم به همراه القاعده و داعش دست به اقدامات تروریستی می زنند و کشورهای به اصطلاح هم دراین مدت 8 سال هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت کرده اند پس دیگر چه انتظار از آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل داریم.
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی عربستان سعودی و امارات همراه با چند کشور دیگر در یمن 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
به هرحال از قدرت هسته ای اسرائیل هم نباید غافل شد چون هر بمب هسته‌ای برای یک شهر کافی است و ۱۰۰۰موشک برای یک شهر و با توجه به تبعات بمب های هسته ای. تقدیر الهی شهرهای ما را یه بار نابود نکند جناب فرمانده ! ما ترسو نیستیم ولی عاقبت اندیشی هم بد نیست.
Netherlands
مرتضی
۱۱:۱۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
از این موشک فکر کنید ۲ تاش نیست
یدونه بزنید ایران خودرو یدونه هم سایپا تا ملت از دست مافیای خودرو راهت بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
گل گفتی دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
حشره کش
۲۲:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
مرگ موش برای مدیران این 2 آشغال ساز کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
مرحومی بود میگفت دنیا دنیای گفتمان است نه موشکها.ای کاش زنده بود و موشکهای سپاه را می دید احتمالا قبض روح میشد.
ساده لوح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
خودت داری میگی مرحوم دیگه دوران گفتمان تمون شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
حقا که اگر سپاه نبود ایران نبود.
درود بر سپاهی و ارتشی و...
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۵۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
نیازی نیست از ایران این رژیم غاصب را بکوبید از خود دریا تمام تاسیساتی را نابود کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سردار ازاین 100هزارتا یکی را شلیک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
کاش شماها به فکر مردم باشید پول مردم بدبخت تو بازار سرمایه رو خرج تسلیحات کردین حداقل یه دونه از این موشک هارو بزنین وسط تالار بورس که خیال ما هم راحت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
ایوووول احسنت ب شما
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۸:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
مردم آلبانی چه گناهی کردن که تالار بورسشونو بزنیم پوشکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
به جای صد هزار موشک ! ی خودرو درست حسابی می ساختن
جنگ های اینده جنگ موشک و تانک و توپ نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۰:۱۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سلان ان شاءالله آن روز را ببینیم که انتقام خون شهدای بی گناه کشورمان از دشمنان خدا و ملت ایران گرفته شود و روح شهدا شاد گردد و قلب آزادیخواهان جهان آرامش گیرد . نباید صهیونیست ها لحظه ای احساس امنیت کنند . از عراق ، سوریه ، لبنان ، غزه ، و.. ایران باید امنیت هوایی و ترابری آنها از زمین و هوا به خطر بیفتد .
Iran (Islamic Republic of)
حشره کش
۲۲:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
یک تعداد ثابت (6 حشره موذی) اکثر کامنت های آزادیخواهانه و طرفدار منافع ایران را دائم رای منفی می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سپاه یک نهاد نظامی جز نیروهای مسلح هست ربطی به اقتصاد نداره اون رو باید از رئیس جمهور و وزرا و دولتمردان بخواهید
کجای دنیا رفتن یقه فرمانده نظامی کشور رو گرفتن گفتن اقتصاد رو درست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
کجای دنیا نیروی نظامی در همه چیز دخالت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
همین نیروی نظامی که میگی اقتصاد ربطی بهش نداره نصف اقتصاد مملکت رو به فنا داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
برای دفاع بمب اتم بسازید
سیاهی لشکر نیاید به کار
که یک مرد جنگی به از صدهزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
از خداوند انتظار داریم تا هرچه زودتر شرایطی را فراهم کند تا شما عاشقان نبرد و جنگ تکلیف الهی تان را که بر عهدیتان است را هرچه سریعتر انجام بدید و اسراییل را نابود کنید و اقتدار موشکی را بجهان نشان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
به به افرین دمتون گرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
منطقی است همواره با دشمنان درهرزمان مداراکرد! مسلماً فکروتلاش وهزینه وانرژِی ابتدابایدصرف اولویتهاشود(شرایط اقتصادی واشتغال ومسکن وخوراک وبهداشت وپوشاک و...) واین مهم عملی نخواهدشدمگراینکه سرمایه هادرکانال درست هدایت شود/جلوی فسادورانت خواری ودزدیهاگرفته شود/نیروهای متخصص وحرفه ای وکاری نه نمایشی وشعاری درجایگاه حقیقی خودقراربگیرند/وازتمام دنیا درهمه زمینه های لازم وضروری بدون تکبروخودشیفتگی کمک گرفته شود/نظارت قوی ومدیرت سالم وحرفه ای ومسئولیت پذیری درست حاکم باشدبرهمه امورمربوطه و.. ایران قبلاً وبارهای مواضع منطقی خود را درقبال اسرائیل مطرح کرده ( رفراندوم با حظورهمه فلسطینیها وساکنین حقیقی مسیحی یهودی ومسلمون) بارهاگفته شده سلاح هسته ای درست نمیشود واین همه دنیا نظارت داشته برفعالیتهای ایران. حالابااین شرایط اگراسرائیل (بدون ایجاد بهانه ازطرف تندروها ویا چیزهای دیگر!) به ایران حمله کند بعید است ایرانی ( همانند تاریخ کهن وپرافتخار این مملکت درپاسداری ازکشور) ساکت بشینه حتی بادست خالی واردعمل خواهدشد. غیرازاین باشدوفکروهزینه های ما درجهت اولویتها وقوانین نباشد هزاران هزار موشک وگلوله ووو کمکی به حال ما نخواهدکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
بعضی از مردم کلا از مرحله پرت هستند....
با پشتوانه نظامی، شکوفایی اقتصادی ممکن است..... شرکت اپل، اسپیس ایکس و... همگی زیر نظر پنتاگون و وزارت دفاع امریکا فعالیت دارند....... کسانی که به این شرکت ها در بدو تاسیس بودجه تحقیقاتی و هنگفت و فناوری دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
بدبخت کسانی هستند که فقط به فکر شکمشان هستند وحاضرند ناموس وطنشان را بفروشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
بدبخت تو امقال تو هستند که دزد بیت المالید پول میگیرید حمایت حمایت میکنید ننگ برشعبان بی مخا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سلام بر معلم انشا ...
خیلی بلند پروازانه نبود؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
دقیقا ؛
کاری به عملکرد و صداقت در کارش ندارم ولی وقتی حرف میزنه انگار استادِ ادبیات فارسیه.خیلی حس میگیره و مصنوعیه . استاد با کلمات بازی کردنِ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
باشه دوست عزیز شما فکر کن انشاء است انسان خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی انسانی که خودشو به خواب زده رو نمی شه بیدار کرد
Netherlands
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
حقوقی که شما میگیرید نصفش به جوونهای بیکار بدید یا شغل بهشون بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
اولا که چه ربطی داشت دوم سپاه باید بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سلام ،

تقدیر دشمن یا تقدیر خود ؟
۱۰۰ هزار به یک وجب زمین !!!

پیمان اشراقی.
United States of America
کارشناس
۲۳:۰۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
بهتره هر کسی درباره چیزی که میفهمه و درک می کنه یا حداقل تخصص داره اظهار نظر بکنه.
چاله ای که دائم بازه دهان نیست

کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
دوست عزیز شما انگار چیزی در مورد موشک نمی دونی 100 هزار موشک به سمت اسراییل هدف گرفته شده قرار نیست که همه شون شلیک بشه
Iran (Islamic Republic of)
سربازحاج قاسم
۰۶:۴۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
خدا قوت سردار عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سردار سلامی باتمام گفته های شما موافقیم ولی باید به اطلاع شما برسانیم که در این کشور حق بازنشستگان تامین اجتماعی را که حدود بیست میلیون نفر با خانوادشان میشوند دولت دارد ضایع می کند و کسی هم زورش به جایی نمی رسد اعتراض مسالمت آمیز درجلوی وزارتخانه کار و تامین اجتماعی باعکس العمل شدید نیروی انتظامی روبرو می شود آیا به نظر جنابعالی درست است که با ریش سفیدان این کشور این گونه برخورد شود و فرزندانشان وشاید حتی نوه هایشان ،باپدرومادرانشان ،مقابل یکدیگر قرارگیرند ؟شما که ازامت اسلام دفاع می کنید ازماهم که امت اسلام و ایران هستیم دفاع کنید ،دولت حق قانونی مارا دارد پایمال میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
زنده باد سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
صهیونیست ها حریف چارتا فلسطینی نمی شن، با اون همه بمب اتم و امکانات وپشتیبانی غرب و... واقعا راست گفتن که کوک تر از اونی هستن که در شمار دشمنان ایران قرار بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
وقتی سیل مییاد کانکس وقتی ماهواره میخواد پرتاب بشه ماهواره بر، وقتی تهدید و انتقام میشه اینا میان پا کار، خدا کنه بقیه هم مثل اینا بیان پای کار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
به سریا یه جوری از سایر مشکلات میگن که انگار وقتی آب قطع می شه باید زنگ زد اداره برق! هرکس یه وظیفه ای داره، چون اینا کارشونو خوب انجام میدن باید الگوی بقیه باشن، ان شاء الله به کوری آلبانی و لندن نشین مشکلات کشور حل میشه و رو سیاهی برای اونا باقی میمونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
هممون خوب میدونیم اگه اینا بمب ها و توانی کمتر از اتم داشتن آمریکا و اسرائیل درنگ نمی کردن تو حمله به ما، خوششون نمیاد که هر روز یه کشور مستقل این همه دردسر درست کنه براشون از یمن تا فلسطین، این قدرت ايرانه. هموطن به خودت افتخار کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
قدرت تو بحث نظامی و امنیت مقدمه پیشرفت سایر بخش هاست، اگه قدرت نداشتیم الان بدتر از افغانستان و کشورهای آفریقایی بودیم احتمالا. خدا رو شکر که اینها وظیفه خودشونو خوب انجام میدن و گرنه تا الآن هزار بار بهمون حمله می شد. اگه بمبی بد تر از اتم نداشتیم دشمن این همه معطل می کرد برا حمله؟ دشمنی که تا بن دندون مسلحه مگه احمقه که انقدر معطل کنه که ما روز به روز قوی تر بشیم؟ این نشون دهنده قدرت ماست و مشکلاتی که یکی پس از دیگری دارن حل میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
لا حول ولا قوه الا با الله
کسایی که سایر مشکلات رو به این مسئول نسبت میدن وقتی نون میخوان میرن تعویض پلاک؟ از هرکس نسبت به مسئولیتش باید سوال کرد،اگه ضعیف بودیم از نظر نظامی خدا می داند چند هزار بار تا الآن اشغال شده بودیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
دوتا از این موشک ها خرج مردم کنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
بنازم عالی هستید شما جناب سرلشکر سلامی، خدا حفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۰۲:۱۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
هر وقت صحبت برجام و توافق میشه یا موشک هوا میکنیم و یا ادعای داشتن 100 هزار موشک ضد اسرائیلی...
شما ملت رو راضی نگهدار،معیشتشون رو درست کن،کارمند و کارگر و بازنشسته رو راضی کن با افزایش حقوق،اونوقت هر ایرانی خودش میشه یه موشک هسته ای دوربرد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
باید گفت حرف مفت نزنید و تحرکی ایجاد نکنید با این حرفای مفت فقط ملت هستن که زیر بار تحریم های که بخار جو گیر شدن شما له میشن اگر دارید بزنید و اسراییل رو نابود کنید مگه همینو نمیخواید!؟ اکر هم عرضه شو ندارید بشینید و حرف مفت نزنید اون دنیا باید جواب این نادانی ها رو بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
دمتون گرم
ولی بازم دم مذاکرات؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
اخه شما که سیل رو نمیتونین مدیریت کنید کی ۱۰۰ هزارتا موشک ساختین اصلا کجا جا دادین این موشک‌ها رو اگه الکی قراره یه چیزی بیرونی بگو ۵۰۰ هزارتا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
چرا نگو دیگه
اینو که همه دنیا می‌دونه
یا خیلی عقبی یا عقب مونده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
صهیونیست ها میگن دیگی که برای من نپزه میخوام سر سگ توش بپزه
مطمئن باشید حتی اگه اسرائیل بازنده این جنگ باشه
ایران رو با بمباران اتمی به برهوت تبدیل میکنه
United States of America
دکتر روانپزشک
۲۳:۰۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
باباجون با این کابوس هایی که می بینی ، شب ها بد می خوابی ها
کمتر فرنی بخور ، برای شیزوفرنی و اسکیزوفرنیت خوب نیست
قرص هایی که بهت دادم به موقع بخور
United States of America
مبارز
۰۰:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
موشک حدافل ده برابر بیشتر از اینه و جنگ افزارهایی که تا به حال رونمایی نشدند. منتظر روز انتقام هستیم. یا لثارات الحسین
United States of America
حشره کش
۲۳:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
یک تعداد ثابت (6 حشره موذی) اکثر کامنت های آزادیخواهانه و طرفدار منافع ایران را دائم رای منفی می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
نمیدونم چرا احساس میکنم هر وقت اینا میرن برای مذاکره یه عده با این مدل حرف زدن نمیخان مذاکره به نتیجه برسه آیا یه عده نفعی در باقی موندن ایران تو تحریمها دارن و با توافق منافعشون بخطر میفته yjc دوست داشتی درجش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
گروسی یک صهیونیسم متعهد به بقای اسرائیل هست این تعهد موجب اقداماتی از طرف او می شود که ما باید آن را مورد تاکید در همه سخنان و بیانیه ها قرار دهیم و اقدامات او را مانع پیشرفت برجام معرفی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
مذاکره با امریکا از ریشه اشتباه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
که چی بشه .اسرائیل نابود بشه مشکلات این کشور حل خواهد شد؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
فرمانده کل سپاه ادامه داد: به لبنان می رویم، در لبنان بیش از ۱۰۰ هزار موشک آماده شلیک است تا جهنمی را برای صهیونیست ها در لحظه‌ای که تقدیر الهی رقم بزند جهنمی از آتش درست کند.

ان شاء الله نابودی کامل این رژیم منحوس از روی زمین
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۰۰:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
100هزارتا دیگه هم بسازید تا کل دنیا را نابود کنیم چون هیچکس چشم دیدن اینهمه رفاه وامنیت وخوشی مردم ایران را ندارد !!!!عجب صبری خدا دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
فرض کنین جنگ شد و 100 هزارتام موشک و گلوله زدین اسراییل. بعدش چی؟؟ اگه اسراییل یه موشک هسته ای زد به تهران چی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
دوست عزیز ایران پدافند خاتم البیاء رو داره بعدشم شما فکر کردی همه این 100 هزار موشک شلیک میشه بعدش اگر هم شلیک بشه دیگه چیزی از اسراییل باقی نمی مونه که بخواد موشک شلیک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
دنیای قدرت و زور هست اگه ضعیف باشی نابودت میکنند.درود بر سردار سلامی
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
۱۰۰هزار موشک کجا ۲۰۰تا بمب اتم اسرائیل کجا. من نمیدونم لحظه ی تقدیر الهی کی هست دیگه. اسرائیلی‌ها هر کاری دوس داشتن کردن و شما خودتم میدونی بازدارندگی بمب‌های اتم اسرائیل بیشتر از صد هزار موشک ماست. حتی اسرائیل تمام نیروگاه‌های اتمی ما رو بزنه شما هیچ کاری نمی‌کنید. زور شما فقط به کردستان عراق و داعش سوریه میرسه که پدافتد ندارن. بعضی وقت‌ها حس میکنم مردم رو نادان فرض کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
تو ایرانی نیستی و حتی یه آیه از قرآن رو با تفکر نخوندی تا بفهمی ملاک پیروزی چیست... پاشو برو همون اسرائیلت با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
لعنت بر منافق
منافق از کافر بدتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
اصلا معلوم نیست جیره خور اسراعیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
ما بمب اتم بزنیم فلسیطن اشغالی و فلستین و لبنان و سوریه با خاک یکسان شده
ولی اونا تهرانو بزنن فقط کرج، قم و... نابود میشه
ما داشته باشیم هم نمیتونیم استفاده کنیم
بعدش مگه استفاده از بمب اتم به این راحتی هاست
اگه این بود صدام که قدرت برتره یا آمریکای الان که از نظر بمب اتم و ... از ایران بالاتره صد بار ایران رو نابود کرده بود.
همه چیز اینطور پیش نمیره
الان وقتش نیست
وقتش که شد میبینی که اسرائیل دیگه تو نقشه نیست
اما ایران تهش چند تا موشک غیره هسته ای میخوره و داستان تمام میشه و ایران پیروز میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
دقیقا ...۳۰تا بمب اتم کافیه تا ایران رو نابود کنن...مل فقط بلدیم الکی ارد ناشتا بدیم
Iran (Islamic Republic of)
mb
۱۲:۲۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
شیفت شبی یاا روز؟تا اونجا که یادمه پرچم آلبانی یه چیز دیگس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
دوست عزیز تو اینهمه سال و حتی نیم قرن یا قرن ، کی جرات داشته به آمریکا بگه بالای چشمت ابرو هست (آمریکاست که پشتیبان اسرائیله و تابحال اونو سرپا نگه داشته) .
اما الان میبینی که پایگاههاشونا زدیم ، پیشرفته ترین پهبادشونا که یه ذره وارد اسمان پر افتخار ایران شده بود را زدیم و.. و هیچ غلطی نکرد درصورتیکه همه جهان فکر میکردن با زدن اینها جنگ شروع میشه ولی دیدیم که جراتش رو نداشت !
همین خلیج فارسمون پر بود از کشتی و ناو و ناو هواپیمابر و.. ولی الان کو ؟؟؟!
کشتی ازمون گرفتن دوتاشو گرفتیم و با خفت کشتیهامونا پس دادن ! انگلیس که قرنها دریاها و اقیانوسها براش امنترین جا بود و جولان میداد هم کشتی ازمون توقیف کرد فوری ازشون کشتی گرفتیم و اونم با خفت کشتیمونا پس داد و الان کی جرات میکنه به کشتیهای ما نگاه چپ کنه ؟؟! خلیج فارس که جای خود ،در دریای سرخ بیخ گوش اسرائیل کشتیها و ناوهامون دارن جولان میدن ولی جرات ندارن حتی بهشون نزدیک شن ! اونجا که دیگه نزدیک کشورمون نیست و حتی چند ده کیلومتر با اسرائیل فاصله داره !!
ولی روسیه که قدرت سوم جهانه ، ترکیه و..کشتی هشو گرفتن(توقیف کردن) ولی هیچ کاری نتونست بکنه و این به نظرت معنا و مفهومی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
کل دنیا و خود آمریکا و اسرائیل از قدرت ایران هراس دارند و دائم دارن میگن ولی خود شما که وطنتم هست قبول نداری؟؟!
امان از کج فهمی و خودتحقیری که آفت هر کشور و مردم هر کشوریه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
داداشم
شمایی که میگی ما کشتی انگلیسی گرفتیم
آمریکا چندتا کشتی ایرانی گرفته یا حداقل مدعی هست توقیف کرده ، یه دونه کشتی آمریکایی بگو محض رضای خدا بگیرن
گرفتن کشتی یونانی اونم تو جایی که یونان یه قایق جنگی ندارن هنر نیست ، آمریکا هم نمیاد برا کشتی یونانی و انگلیسی خودشو درگیر جنگ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
شما بنظرم چیزی در باره پدافند قرارگاه خاتم البیاء نمی دونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام ،هر کشوری نه تنها به اقتصادی
پویا و شکوفا و پیشرفته نیاز دارد بلکه به
سلاحهای پیشرفته نظامی و مدرن روز
و نیروهای کارآمد و زبده مسلح برای دفاع
از کشور و آب و خاک وناموس کشور نیاز دارد .
چنانکه در هشت سال دفاع مقدس
عزیزان زیادی سر و جان خود را فدای اسلام و دفاع از آب و خاک و ناموس و کشور نمودند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
اما مسئله مهم و اساسی این است که ما
باید قدر نیروهای مسلح و نظامی کشور را که برای امنیت ما و دفاع از کشور شب و روز زحمت می کشند و جان خود و عزیزان خود را به خطر می اندازند تا ما در آرامش و امنیت باشیم بدانیم و قلب‌های
پاک آنان که سر شار از نور ایمان و عشق و ایثار و فداکاری و وفاداری و ارادت نسبت به اسلام و کشور ومردم‌ عزیز ایران
است نشکنیم و آنان را که شب و روز در حال آماده باش هستند زیر سوال نبریم
که گناهی بس بزرگ است .
آیا تا به حال کمی در باره شهدا و خانواده
های معظم آنان فکر کردیم که چرا شهید و فرزندان آنان یتیم شدند و ما همه مدیون خون شهدا و خانواده‌های معظم شهدا هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
نظامیانی که برای وطن مبارزه می کنند نور چشم ملت و بازوان ایرانند اما چیزی که الان می بینیم نیروی ایران صرف منویات و خواسته های فلسطین و روسیه و ... میشه که دشمنیشون رو با ایران بارها اثبات کرد ه اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
ممنون سردار عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
ان شاء الله بزودی ریشه رژیم غاصب صهیونیست این غده سرطانی و پایگاه استکبار جهانی در منطقه رو خواهیم خشکاند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
مثل مستعان
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس
۲۳:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
خب اینجوری کل فلسطین اشغالی با خاک یکسان میشه. دیگه فلسطینی نمیمونه که مردم فلسطین زندگی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
فلسطینی ها می تونن بیان ایران ما می ریم فلسطین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
تو نترس اسرائیل نابود میشود نه فلسطیل .حالا تو چرا ناراحتی اسرائیلی هستی مگر
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۲:۱۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
فقط شهرک نشینان صهیونیست زیر بار موشکها هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
اسرائیل فلسطین رو اشغال کرده و فقط الان یه قسمت کوچیک مونده که نواره غزه هست و فلسطینیها اونجا زندگی میکنند !!
اسرائیل که نابود بشه مطمعن باش اگه با خاک هم یکسان بشه خود فلسطینیها باز از نو میسازنش و باز پرچم فلسطین کل منطقه (فلسطین اشغالی) به احتزاز درمیاد !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
و اعدوا لهم ما استطتعتم من قوة
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
ماشاالله سردار
ماشاالله سردار
ماشاالله سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
خسته نشدید ازبس شعار گفتید ؟!
میزنم میزنم میزنم چیه، یکدفعه بزن تمومش کن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
به نظرم شما چیزی از سیاست متوجه نیستید نمیشه که همین شکلی یک کشور رو با خاک یکسان کرد بعدشم اینها شعار نیست واقعیته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
اگه با این حجم قدرت سازی در همه زمینه ها کار بشه ارزش داره اونوقت تحریم و ناتحریم و فشار حد اکثری و حد اقلی و... همش کشک میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
شما اگه آماده ی چنین موضوع مهمی هستی بسم الله خب بزن. چرا هر وقت صحبت از مذاکره میشه شما آماده میشید. خب بزن بذار همه راحت شیم. مذاکره هم نمی کنیم شما خیالت راحت شه. بلاخره تحریم ایجاد شغل کرده واسه بعضیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
اصلا چه ربطی داشت ؟؟!
برجام و تحریم و... جای خود و اسرائیل چکارس این وسط؟؟! فقط کارش اینه ترور کنه و به جون هم بندازه مردم و کشورها رو و درمورد برجام هم دائم پیش آمریکا واق واق کنه که تحریمها برداشته نشه و برجام به توافق نرسه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
ما دکمه ۱۰۰ هزار تا را بزنیم اونا نمیتونن دکمه ۱۰ تا اتمیشون را بزنن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر مستکبران و ظالمان
زنده باد ایران زنده باد مقاومت
درود بر سپاهیان اسلام درود بر دلاوران ایران
پیروز و سربلند باد ارتش و سپاه و نیرو های نظامی کشور عزیزمان ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
آقا من نمی دانم چرا این همه کشور تو دنیا برای مملکت داری به اقتصاد و تولید و ارزش پول ملی خودشان چسبیده اند!! آیا نمیدانند که با موشک سازی و موشک پرانی خیلی بهتر میشه مملکت داری کرد؟ چرا اینقدر در حوزه های مختلف صنعتی و تولیدی و اقتصادی و تکنولوژی و سرمایه گذاری به خودشان رنج و زحمت می دهند خوب راحت چند صد تا موشک بسازند و همه را تهدید کنند که می زنیم! اینکه خیلی راه آسان تری برای مملکت داری است!! تازه اینطوری با ابرقدرتی مثل روسیه هم می توان روابط خاص برقرار کرد! عجیبه ها!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
خداوند پشت و پناهتان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
حالا چه لزومی داره که ما تعداد کوشک های موجود رو علام کنیم !!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
دمت گرم سردار، ولی هیچی جای بمب اتم رو نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
شما بااین کارها 100هزار نفر را از بی خانمانی نجات دهید.. گیرم 100هزار موشک فرستادید و100هزار نفر کشتیدشاهکار کردید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
سپاه باید بره نجات بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
بالاخره ما نفهمیدیم عاقبت اون ویروس یاب مستعان که آنتن قابلمه ای داشت چی شد؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
عروس رفته گل بچینه!!هههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
سردار شما درست می فرمایید. لطفاً یک فرمانی هم بدهید تا که فرزندان برومند کشورم یک شغلی راه درآمدی بدست آنها بدهید تا که نگران نان شب و مایحتاج زندگی خود نباشند. و اگر فردا روزی نیاز شد و شرایط جنگی بوجود آمد بتوانند از ایران دفاع کنند.و کشور را به جلو ببرند.این هزار موشک به خاطر فداکاری مردم ایران است که در دستان شما است.کشوری که جوانان آن حامی حکومت نباشند حتی اگر بمب اتمی هم داشته باشد در شرایط جنگی شکست خواهد خورد. ومن الله توفیق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
این چه سریه،هر وقت دولت میخواد یه توافقی،یه کار سیاسی مسالمت آمیزی با دنیا انجام بده،سپاه فیلش یاد هندوستان میکنه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
با تمام احترامی که به ارگان پاک سپاه دارم، سوالم این هست که چرا نزدیک مذاکرات وین سرداران سپاه جو رو متشنج می‌کنند و تهدیدات نظامی می‌کنند؟!!!
۱۲
آخرین اخبار