معرفی دبیر جدید هیئت دو و میدانی استان همدان

رئیس هیات دو ومیدانی استان همدان گفت: طی حکمی از طرف سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سید اصغر ذوقی احسن به سمت دبیر جدید هیئت دو ومیدانی استان منصوب شد.

 

 مسعود بنوان گفت: آقای ذوقی احسن از پیشکسوتان ورزش دو و میدانی دارای ۲۵ سال سابقه فعالیت‌های ورزشی در صداوسیما و مسئول سابق ورزش صداوسیما است.

او گفت: از اقدامات فرهنگی ورزشی این بسیجی ورزشکار برپایی چندین برنامه فرهنگی ورزشی در گرامیداشت شهداء بوده است که دارای بازتاب زیادی در رسانه‌ها گردید از جمله دو استقامت ۳۳ کیلومتر، ۲۲ کیلومتر و مسیر ۷۰ کیلومتری نجف تا کربلا در گرامیداشت شهدای انقلاب وجنگ تحمیلی، مدافعان حرم و سردار شهید حاج حسین همدانی است.

او گفت: برنامه مستند ورزشی در مسیر عشق در مورد فعالیت‌های فرهنگی ورزشی این دونده عاشق سال گذشته در شبکه استانی همدان ساخت و پخش شد.

بنوان گفت: در حال حاضر دبیر جدید هیات دو ومیدانی تمرینات منسجم و مداومی را در کنار دیگر دوندگان حضور در مسابقات انتخابی بزرگسالان ارشد (کاپ آسیا) که در کشور تایلند برگزار خواهد شد انجام می‌دهد.

بنوان گفت: استان همدان یکی از قطب‌های اصلی دو ومیدانی در کشور و دارای عناوین زیاد قهرمانی در رده‌های مختلف باشگاهی و سطح ملی، آسیایی و جهانی می‌باشد و هیئت دو و میدانی یکی از موفق‌ترین و مدال آورترین هیئت‌های استان است.

این هیئت دارای امکاناتی پیست مجهز وزیبای تارتان شهید مفتح و پیست صحرانوردی با امکانات کامل در مجاورت این ورزشگاه و پیست تمرینی قدس و در دیگر شهرستان‌ها بخصوص نهاوند مهد دو ومیدانی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.