معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف ۲ خودرو پراید و واژگونی سمند در محور شاهرود به میامی ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

مزجی گفت: حادثه برخورد ۲ خودروی پراید ساعت ۹:۴۰ در کیلومتر ۳۵ جاده شاهرود به میامی رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند، ابراز داشت: سه نفر از مصدومان به طور سرپایی توسط کارشناسان اورژانس مورد درمان قرار گرفتند و چهار مصدوم دیگر به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند.

مزجی اظهار داشت: آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی از پایگاه امداد جاده‌ای فراش آباد و پایگاه هلال احمر شهدای میامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی و تسریع در انجام اقدام‌های نخستین پزشکی لازم حاضر شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: ۲ نفر از مصدومان این حادثه با آمبولانس اورژانس و ۲ نفر دیگر توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در حادثه‌ای دیگر براثر واژگونی خودرو سمند پنج نفر مصدم شدند، افزود: این واژگونی ساعت ۱۱:۲۰ در محور شاهرود به میامی ۱۰ کیلومتر بعد از پلیس راه رخ داد.

مزجی با اشاره به اینکه عوامل پایگاه اورژانس فراش آباد و هلال احمر بی درنگ پس از اطلاع در محل حادثه حاضر شدند، ابراز داشت: سه مصدوم این حادثه توسط هلال احمر و ۲ مصدوم دیگر با آمبولانس‌ اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.