رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی احداث قرارگاه اربعین در مرز خسروی شهرستان مرزی قصرشیرین با حضور معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو خبر داد.

رضا داودی رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کرمانشاه گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور ارائه خدمات بهتر و در شان زائرین اربعین حسینی یک قطعه زمین به مساحت ۳.۴۶ هکتار را در خسروی جهت احداث قرارگاه اربعین در اختیار وزارت نیرو قرار داد و امروز شاهد آغار عملیات اجرایی آن هستیم.

وی اظهار داشت: مرز خسروی به عنوان نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات کشور عراق است و با تمهیدات اندیشیده شده و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توسط وزارت نیرو در مرز خسروی، این پایانه عبوری اربعین آماده استقبال از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان با اشاره به نقش کلیدی احداث قرارگاه اربعین در خدمات رسانی هر چه بهتر به هم وطنان افزود: شرکت‌های صنعت آب و برق استان کرمانشاه هم به صورت مستمر نشست‌هایی را به منظور آمادگی برای میزبانی از زائران اربعین در مرز خسروی برگزار می‌کنند.

داودی اضافه کرد: به طور قطع با همراهی سایر همکاران دستگاه‌های اجرایی استان تمامی امکانات رفاهی لازم جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم پیاده روی اربعین فراهم خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.