طی احکام جداگانه ای سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و معاون عمرانی استاندار کردستان منصوب شدند.

 استاندار کردستان در حکمی «حامد قادرزاده» را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی منصوب کرد.

در حکم استاندار کردستان است:

با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست «معاونت هماهنگی امور اقتصادی» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند منان در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و بر اساس خط مشی‌های عمومی دولت مردمی «عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی وفساد ستیزی و قانون مداری» موفق باشید.

حامد قادرزاده، اهل شهرستان سقز، سنی مذهب، دارای دکتری اقتصاد کشاورزی و عضو هیات علمی دانشگاه کردستان و تا پیش از این رئیس پارک علم و فناوری کردستان بود.

دو انتصاب جدید در استانداری کردستان

هم چنین باحکم وزیر کشور «کیومرث حبیبی کیلک» به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان معرفی و منصوب شد.

در حکم وزیر محترم کشور آمده است:

بنا به پیشنهاد استاندار محترم و تایید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان منصوب می‌نمایم.

با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و مبتنی بر قوانین، ضوابط، مقررات اسناد قانونی شایسته است در جهت اجرای دقیق و هوشمندانه اهداف و سیاست‌ها در سطح استان اهتمام داشته باشید.

همچنین در حکم احمد وحیدی، وزیر کشور خطاب به معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان بیان شده است که در جهت تحقق سیاست‌های دولت با روحیه انقلابی، پاکدستی، قانون گرایی و فساد ستیزی در گره‌گشایی از مشکلات مردم، تحقق عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض با بهره‌گیری از استعداد‌ها و تجارب نیرو‌های لایق و متخصص تلاش و اهتمام نمایید.

کیومرث حبیبی، از نیرو‌های بومی و اهل سنت، دارای مدرک تحصیلی دکتری برنامه‌ریزی شهری و عضو هیات علمی دانشگاه کردستان است.

دو انتصاب جدید در استانداری کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.