فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس در برقراری نظم و امنیت تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت:ماموران انتظامی این فرماندهی در پلیس‌های تخصصی و انتظامی شهرستان‌های تابعه برای سهولت و تسهیل در عبور و مرور دسته جات عزادارای و همچنین انضباط بخشی ترافیکی با اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی همراه با عزاداران حسینی در کنار هیئت‌های مذهبی به شهروندان خدمات رسانی کردند.

او با اشاره به تعطیلات چند روزه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی در این ایام با توجه به تجمع عزاداران حسینی در مساجد و تکایا، بقاع متبرکه و آستانه امامزادگان استان خبر داد.

سردار میرزایی از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برقراری نظم وامنیت تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و از شهروندان و عزاداران حسینی خواست: با رعایت قوانین ومقررات و توجه به دستورات پلیس، ما را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ایام تابستان و حضور مسافران از اقصی نقاط کشور در شهرستان‌های ساحلی این استان از تعطیلی طرح‌های سالم سازی دریا و عدم هرگونه خدمات رسانی به شهروندان در سواحل دریا خبر داد و افزود: از همه مسافران و شهروندان درخواست می‌شود؛ با توجه به تعطیلی طرح و عدم هرگونه خدمات رسانی از حضور در سواحل جداً خودداری کنند.

او با اشاره به برپایی مراسم عزاداری و سخنرانی در دهه اول ماه محرم در ستاد فرماندهی انتظامی استان از حضور پرشور عاشقان سید و سالار شهیدان از کارکنان انتظامی استان خبر داد.

سردار میرزایی خطاب به مسئولان هیئت‌های مذهبی و دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی از آنان خواست در هنگام حرکت دسته جات در معابر عمومی و محور‌های مواصلاتی نسبت به رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی، همکاری لازم را با عوامل پلیس داشته باشند تا از بروز هرگونه راهبندان و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای شهروندان پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان از سوی پلیس راه استان خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها از ۱۳ تا ۱۸ مردادماه در سطح محور‌های مواصلاتی "کرج – چالوس" و محور" هراز " اعمال خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار