سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و ۲۸۰ آتش نشان در اطراف حرم رضوی در آماده باش هستند.

مجید فرهادی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد برای تأمین ایمنی عزاداران در روز‌های تاسوعا و عاشورا در شهر مشهد و خیابان‌های منتهی به حرم رضوی، اقداماتی را پیش بینی کرده است، گفت: ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و ۲۸۰ آتش نشان در اطراف حرم رضوی در آماده باش هستند.

او افزود: در این دو روز، حدود ۲۴ دستگاه خودرو‌های سبک اطفای حریق و موتور سیکلت‌های عملیاتی آتش نشانی مشهد در ۴ لایه ایمنی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و بست‌های ورودی به حرم در ۵ مسیر شامل خیابان‌های نواب صفوی، امام رضا (ع)، آیت الله شیرازی، طبرسی و خسروی نو، مستقر می‌شوند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری در اماکن روباز و هسته مرکزی شهر مشهد، خودرو‌های سبک و سنگین اطفای حریق و موتور سیکلت‌های سیار آتش نشانی برای تأمین ایمنی مردم در محل‌های برگزاری مراسم از دقایق ابتدای روز یکشنبه و تا پایان مراسم روز‌های تاسوعا عاشورا مستقر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار