فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف ۵۶۸ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل طی چند عملیات در سواحل شهرستان بندرعباس و سیریک خبر داد.

 سردار حسین دهکی امروز گفت: مرزبانان هرمزگان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در آب‌های شهرستان بندرعباس و سیریک، بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او گفت: مرزبانان پس از بررسی مناطق طی چند عملیات، ۸ فروند شناور حاوی ۵۶۸ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در حوزه استحفاظی خود کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ارزش محموله سوخت قاچاق کشف شده را بنا بر اظهار نظر کارشناسان بیش از ۱۷۰ میلیون ریال اعلام و گفت: در این رابطه ۱۸ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار دهکی با تاکید بر برخورد جدی با قاچاقچیان گفت: نیرو‌های مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان در هیچ نقطه‌ای از مرز‌های ایران اسلامی احساس امنیت و آرامش کنند و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالا‌های اساسی کشور ضربه بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
این حجم از قاچاق سوخت که گاه به گاه کشف میشه واقعا مایه تعجبه...حالا باید دید که در مقابل این کشفیات چقدر کشف نمیشه و قاچاقچیها بسلامتی جنس رو خارج میکنند..
چرا نمیشه منافذ اینجور قاچاقهای کلان رو بست
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
این چه خبریه؟568هزار لیتر گازوییل به ارزش 170میلیون ریال؟یعنی لیتری 3000تومان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
کلا ارزش سوخت ۱۷ میلیون تومان بوده به نظرتون ۱۷ میلیون پوله دیگه انقدر که قاچاق گازییل حیاتی هست برا کشور متاسفانه قاچاق چوب و مواد مخدر انقدر حیاتی نیست در بحث قاچاق سوخت قضیه فرق میکنه شاید تا ۱۰۰ سال دیگه تولید سوخت داریم اینها سوخت را میخرند چون قیمت ان طرف مرز گرانتر هست میفروشند به خارج یک نوع صادرات ولی مشکل اینجا بوجود میاد دولت میگه چرا پول عاید از فروش سوخت نصیب اینها بشه باید این پولش به جیب دولت و اقازادها باشه نکته اینجاست صادرات باید تماما در دست دولت باشه این وسط تاجری وجود نداره دولت خودش انحصار کامل صادرات سوخت را باید خودش انجام بده هر چند اکه مفتی بده یا هدیه بده یا اصلا پولشم مثل کره جنوبی اصلا ندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
170میلیون ریال لیتری چند حساب کردند