مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت:یک واحد تولید کاغذ در شهرک صنعتی اشراق دچار حریق شده بود که با تلاش عوامل آتش نشانی مهار شد.

امیرفضلی گفت: ساعتی پیش در پی تماس تلفنی أحدی از شهروندان با مرکز آتش نشانی زنجان مبنی بر آتش سوزی در یکی از واحدهای تولید کاغذ در زنجان  بلافاصله عوامل آتش نشانی به محل اعلام شده اعزام شدند.

او افزود:  با حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه  مشخص شد که راشا کاسپین زنجان واحد تولید کاغذ در شهرک صنعتی اشراق دچار حریق شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اعزام ۱۶ نیرو اعم از رئیس ایستگاه آتش نشانی، مأمور و آتش نشانان از ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه گفت: آتش سوزی در راشا کاسپین زنجان پس از یک ساعت و ۴۰ دقیقه تلاش بی وقفه عوامل آتش نشانی دقایقی پیش مهار شد.

او بابیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، افزود: علت وقوع حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

اعزام تیم‌های آتش‌نشانی از شرکت نفت و راه‌آهن شمالغرب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان هم گفت: با توجه به وسعت آتش‌سوزی تیم‌هایی از شرکت نفت و راه‌آهن شمالغرب برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۵:۴۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
چیزی از کارخونه هم مونده ؟ یک ونیم ساعت آتش گرفتن بعد پنج ساعت مهار کردن چه فایده داره . شهرک صنعتی مگه خودش آتش نشانی نداره که باید از نقاط مختلف شهرستان بیان تا خاموش کنن.
چرا با جان کارگر بازی میشه . نه با کارگر پول خودشو میدن نه امنیت جانی داره در اون وضعیت