رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای محدودیت ترافیکی مراسم روز عاشورا در این استان خبرداد.

سرهنگ حمداله رحمتی پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: به منظور برگزاری بهتر مراسم سوگواری عاشورای حسینی و تسهیل در تردد هیات ها و دسته های عزاداری محدودیت های ترافیکی در اطراف امام زاده ها و برخی مناطق شهری در شهرستان های کرج و فردیس اجرا می شود .

اوگفت : تردد وسایل نقلیه از بلوار امامزده حسن (ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده حسن (ع) و بالعکس ، بلوار امام زاده حسن (ع) از دوربرگردان پمپ بنزین پرشیا نرسیده به تقاطع مصباح، بلوار هفت تیر از دوربرگردان نرسیده به تقاطع مصباح و تقاطع کارخانه قند به سمت خیابان ذکریا ممنوع می شود.

رحمتی پور افزود: همچنین این محدودیت تردد در تقاطع خیابان بهار و خیابان شهید بهشتی و میدان شهدا به سمت میدان توحید(خیابان مظاهری) و بالعکس، بلوار شهید شریفی از میدان توحید به سمت امامزاده حسن(ع) و بالعکس ، بلوار بلال از تقاطع هفت تیر تا میدان توحید و بالعکس، بلوار هوشیار محدوده امامزاده محمد (ع)، امام زاده محمد (ع) ابتدای خیابان انقلاب و میدان دفاع مقدس اجرا می شود. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز در خصوص اجرای محدودیت در اطراف امام زاده طاهر (ع) نیز گفت: این محدودیت در بلوار امامزاده طاهر (ع) ، زیر پل حسین آباد، رمپ شهرک دریا ازسمت اتوبان، رمپ پل فازچهارمهرشهر ازسمت آزادراه، تقاطع مسجد به سمت امام زاده طاهر(ع) و خروجی شهرک سلمان فارسی به سمت امام زاده طاهر (ع) اعمال می شود. 

او گفت: محدودیت ترافیکی در منطقه رجایی شهر کرج در خیابان آزادی رجایی شهر از فلکه اول تا سیزدهم اجرا و تقاطع کارخانه قند به سمت تقاطع مصباح مسدود می شود.

رئیس پلیس راهور البرز گفت : در شهرستان فردیس نیز محدودیت تردد از بلوار ‌شهدا از فلکه اول تا چهارم و بالعکس و خیابان اهری محدوده تقاطع آب رسانی اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.