جزئیات خبر نزاع شخصی در رفسنجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: این نزاع وجهه امنیتی نداشته و صرفا یک درگیری شخصی بوده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از درگیری و کشته شدن تعدادی از اتباع بیگانه در بهرمان رفسنجان به دلیل اختلافات شخصی خبر داد و گفت: ضارب این نزاع از تعادل روحی و روانی برخوردار نبوده است.

رحمان جلالی عنوان کرد: تعدادی نیز حین درگیری اتباع بیگانه به منظور میانجیگری وارد نزاع می‌شوند که متاسفانه ضارب با سلاح سرد به آن‌ها نیز حمله می‌کند و آن‌ها را به قتل می‌رساند.

او با بیان اینکه اختلافات ملکی و شخصی موجب راه افتادن این نزاع شده است تصریح کرد: ضارب قصد خروج از استان را داشت که توسط عوامل انتظامی در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: این نزاع به هیچ وجه وجهه امنیتی نداشته و صرفا یک درگیری شخصی بوده است.

دادستان رفسنجان نیز در تشریح آخرین وضعیت پرونده حادثه مرگبار در رفسنجان گفت:

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان بااشاره به قتل ۱۰ نفر شامل ۶ افغانستانی و ۴ ایرانی توسط یک قاتل تبعه افغانستان، گفت: قاتل خودزنی کرده و هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت بازجویی است.

ایمان شهسواری در تشریح این خبر افزود: این درگیری در بخش بهرمان از توابع رفسنجان رخ داده است. وی با اشاره به این مطلب که از همان ابتدای دستگیری متهم، بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان در شهرستان انار- فاصله ۵۰ کیلومتری از نوق رفسنجان- حضور داشته است، اظهارداشت: این حادثه عصر روز گذشته اتفاق افتاده است و متهم تحت مصرف روانگردان از نوع شیشه دست به این اقدام مرگبار زده است.

این مقام قضایی اعلام کرد:بلافاصله پس از کسب گزارش این حادثه تلخ دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه صادر گردید و نهایتا قاتل پس از یک عملیات تعقیب و گریز و هنگامی که خود را در محاصره ماموران پلیس می‌بیند اقدام به خودزنی می‌کند و ماموران بلافاصله وی را دستگیر وبه بیمارستان شهرستان انار منتقل می‌کنند.

شهسواری ادامه داد: بازجویی‌های اولیه از متهم توسط بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی وانقلاب رفسنجان درحال انجام است و دربازجویی‌های اولیه، متهم مسائل شخصی و اختلافاتی که از قبل باتعدادی از اتباع افغانستانی داشته را انگیزه اصلی این جنایت عنوان کرده است. وی بیان کرد:تمام افرادی که جان خود را دراین حادثه از دست داده اند مرد ودربازه سنی جوان و میان سال بوده اند و از افرادی بودند که در محل چاه موتور‌های کشاورزی در حال کار بوده اند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان تصریح کرد: شامگاه گذشته جلسه شورا

برچسب ها: نزاع و درگیری ، ضارب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار