پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت درب باب المهدی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت درب باب المهدی حرم امامین عسکریین (ع) خبر داد.

حکمتیان با اشاره به واگذاری ساخت درب باب المهدی حرمین عسکریین (ع) با تصمیم ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و استان به کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این درب با ابعاد ۳ در ۴.۵ سانتیمتر از چوب بِر‌ِمه ساخته شده است.

او می‌گوید: این درب پس از مینا کاری، با نقره، مس و طلاکاری آذین خواهد شد و پیش بینی می‌شود عملیات ساخت آن تا پایان امسال کار پایان یابد.

حکمتیان با درخواست از مردم برای مشارکت در تکمیل درب صحن باب المهدی، گفت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جمع آوری نذر‌های مردمی برای عتبات عالیات، جایگاه مطلوبی در میان سایر استان‌ها ندارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات می‌گوید: البته مشارکت کمتر در این زمینه دلیل بر ارادت کمتر مرردم استان به اهل بیت نیست بزرگان ما با پای پیاده به زیارت عتبات عالیات می‌رفتند و همچنان نیز می‌روند.

این مقام مسئول گفت: شاید برخی گمان کنند این مشارکت کم کهگیلویه و بویراحمد در نذورات عتبات عالیات، ناشی از فقر است، اما اینگونه نیست، زیرا سهم هر ایرانی در بازسازی عتبات عالیات تنها ۱۰ هزار تومان در سال و سهم این استان حدود ۸ میلیارد تومان است، آیا برای هر فردی در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ هزار تومان در سال رقم زیاد است؟

حکمتیان می‌گوید: مردم می‌توانند نذورات خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۴۵۱۴ بانک ملی، ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۸۴۶۹۷ بانک تجارت، ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۵۸۲۲۴ و ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۲۳۶۹ بانک سپه و یا کد دستوری #۴*۷۲* واریزکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.