معاون استاندار سمنان گفت: سقف پرداخت تسهیلات برای نوسازی بافت‌های فرسوده در مرکز استان ۴۰۰ میلیون تومان و در شهر‌های دیگر ۳۰۰ میلیون تومان است.

حمیدی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان سمنان از پرداخت تسهیلات ویژه بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده در استان خبر داد و گفت: این تسهیلات برای بافت‌های فرسوده درمرکز استان ۴۰۰ میلیون تومان و برای دیگر نقاط استان ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به وسعت ۲ هزار هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد در استان افزود: ۱۵۰ میلیون تومان از این تسهیلات بصورت قرض الحسنه و ۱۵۰ میلیون با سود ۱۸ درصد و مابقی ِآن بصورت اوراق از تسهیلات ۴۰۰ میلیونی در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه تاکنون ۵۹۵ نفر به بانک‌های عامل استان برای دریافت این تسهیلات معرفی شدند، افزود:از این تعداد ۳۷۱ نفر، ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

حمیدی با اشاره ارایه خدمات یارانه‌ای انشعابات آب، برق و گاز برای بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده گفت: اعتباراتی هم برای ایجاد معابر شهری، جدول کشی، آسفالت، در محله‌های دارای بافت فرسوده به شهرداری‌ها اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.