خطیب جمعه سمنان خبرداد؛

دست پنهانی آمریکا در پس پرده دشمنی با ایران اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت : گرچه مسئولیت حادثه تروریستی شاهچراغ را داعش بر عهده گرفت، اما نباید از نقش دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران غافل شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در آیین عبادی سیاسی این هفته سمنان به نقش دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران در حادثه تروریستی شاهچراغ اشاره کرد و گفت: گرچه مسئولیت این حادثه را داعش بر عهده گرفته است، اما رد پای دشمنی آمریکا دیده می‌شود و نباید این دشمن همیشگی را نادیده گرفت.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به اینکه هنرمندان مراقب باشند تا قلم آن‌ها موجب قرارگرفتن در زمین دشمن نشود، گفت: رسالت اصحاب رسانه و هنر، ایجاد آگاهی بین مردم است و نباید به دنبال نا امید کردن مردم بود.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی هم چنین به وضعیت اقتصادی و گزارش‌های وزیر اقتصاد اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های اقتصادی در مسیر اجرایی شدن است و کاهش هزینه‌ها به مرور اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه سمنان هم چنین با اشاره به سالروز شهادت بانوی آب و آیینه، زهرای مرضیه هم اشاره کرد و گفت: ایستادگی، پیروی از ولایت فقیه، و آداب تحکیم بنیان خانواده از جمله درس‌هایی است که میتوان به نسل جوان این مرز و بوم منتقل کرد.

میزبانی سمنان از شهدای گلگون کفن دفاع مقدس، صرفه جویی در مصرف انرژی، رعایت تقوا الهی و افتتاح مراکز پژوهش‌های اسلامی از دیگر مواردی بود که خطیب جمعه سمنان به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.