سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انهدام سامانه‌های موشکی در اوکراین از جمله سامانه آمریکایی هیمارس خبر داد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه از کشته شدن حدود ۲۵۰ تن از نظامیان و تندرو‌های اوکراینی در استان‌های خارکیف، نیکلایف و خرسون خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیاالیوم، ایگور کوناشنکوف ضمن اعلام این خبر افزود گروه افراطی کراکن توانایی‌های رزمی خود را به سبب حملات روسیه به مواضع این گروه و فرار مزدوران از دست داده است.

کوناشنکوف در گزارش روزانه خود از آخرین تحولات اوضاع در اوکراین گفت: نیرو‌های روسیه با استفاده از موشک‌های نقطه زن، مواضع موقت نیرو‌های اوکراینی نزدیک خارکیف را هدف قرار دادند که در نتیجه آن حدود ۲۵۰ تن از عناصر نظامی کشته شدند و ۱۴ دستگاه خودروی نظامی نیز منهدم شد. در حملات نیرو‌های روسیه به مواضع نیرو‌های اوکراینی در خرسون نیز حدود هفتاد تن از عناصر افراطی کشته شدند و ۱۴ دستگاه خودروی نظامی نیز منهدم شد.

کوناشنکوف همچنین از انهدام پنج مرکز فرماندهی از جمله مرکز گروه سولیدار در جمهوری دونتسک و هشت انبار مهمات و یک انبار سوخت خبر داد و افزود علاوه بر این ۱۱۷ منطقه تمرکز نیرو‌های کی‌یف منهدم شد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انهدام سامانه موشکی اوراگان و نیز سامانه‌های دیگر از جمله سامانه هیمارس و سرنگونی هفت فروند پهپاد اوکراین و سه فروند موشک توچکا-او و ۱۹ فروند موشک هیمارس خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
اگه هر روز همینجوری پیش برن دیگه نقشه اوکراین پاک میشه و اتحاد شرق بهتر شکل میگیره
آخرین اخبار