نامی:

مناطق سیل زده در فارس به سرعت بازسازی می‌شود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیل اخیر شهرستان داراب خسارت زیادی به منازل و کشاورزان روستا‌های زین آباد و رمبه وارد کرده که باید با مدیریت ویژه شرایط زندگی در منطقه به صورت عادی برگشته و به سرعت بازسازی آغاز شود.

محمدحسن نامی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان داراب اظهار کرد: مدیریت بحران در شهرستان داراب به خوبی عمل کرده به گونه‌ای که علی رغم شدت بارش‌ها و خسارت‌های مالی هیچ خسارت جانی نداشتیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز که همراه او به داراب سفر کرده بود نیز ضمن قدردانی از اقدام سریع و به موقع امدادگران هلال احمر داراب در سیل اخیر گفت: در لحظه‌های اولیه وقوع سیل بیش از ۵۰۰ نفر امدادگر در منطقه حاضر شدند و ارائه خدمت پرداختند.

پیرحسین کولیوند بیان کرد: اسکان موقت، توزیع مواد اولیه امدادی، ارزاق و دیگر اقلام مورد نیاز در اسرع وقت انجام گرفت و هلال احمر داراب توانست نمره قبولی از این رخداد طبیعی را کسب کند.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ادامه این سفر از ساختمان در دست ساخت امداد و اسکان در ورودی داراب بازدید و قول به اتمام ساخت آن را داد.

بازدید از بیمارستان قدیم داراب که مربوط به هلال احمر است، دیدار با مادر شهید سهیلی از خیرین هلال احمر و بازدید از سالن مدیریت بحران شهر داراب از دیگر برنامه‌های امروز داراب بود.

داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب ها: سیل ، مناطق سیل زده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار