ایرج حسنپور اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون از طریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت ادارهکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با شماره ۱۲۴ تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ گزارش مردمی ثبت شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد بیش از چهار هزار تماس منجر به ثبت تخلف و به مابقی گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز پاسخ لازم داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت ادارهکل صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی، ارتباط با سامانههای مرتبط از جمله جامع تجارت، انبارها، همتا و سایر خدمات مرتبط با بخشهای تولید و تجارت از طریق تلفن ۱۲۴ را دارد.
حسنپور اضافه کرد: کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۷ تا ۲۲ به صورت برخط پاسخگو بوده و از ۲۲ تا ۷ صبح روز بعد گزارشات از طریق صندوق صوتی دریافت میشود سرعت بخشیدن در پاسخگویی و عدم مراجعه ارباب رجوع و انجام خدمات الکترونیکی از جمله اهداف ایجاد این مرکز در وزارت صنعت، معدن و تجارت است.