اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام شد.

اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در روز هشتم شهریور برگزار می شود از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام شد.

 

 

اسامی نامزدان انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد

به گزارش  فدراسیون فوتبال متن اطلاعیه کمیته‌ی بدوی انتخابات به این شرح است:

به نام خدا
با عنایت به الطاف خداوند بزرگ، فرآیند بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی طبق جدول زمانبندی در نقشه راه، مقررات انتخاباتی و اساسنامه فدراسیون فوتبال ج. ا. ا طی جلسات متعدد کمیته بدوی انتخابات همه مستندات مرتبط با صلاحیت نامزدها، مورد بررسی دقیق قرار گرفت و پس از طی فرآیند اعتراض نامزد‌ها و بررسی مجدد در کمیته استیناف، نهایتا نامزد‌های ذیل جهت احراز پست‌های هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شرح جدول آتی این اطلاعیه مورد تایید واقع گردید.
یادآوری می‌گردد طبق تعهد نامه کتبی نامزد‌ها هنگام ثبت نام، که به پیوست این اطلاعیه درج شده است، چنانچه نامزدی تا زمان برگزاری انتخابات از آن تعهد تخطی نماید به جهت مخالفت با نظم عمومی و اخلاق حسنه عدم احراز صلاحیت آن نامزد به اطلاع فیفا، مجمع عمومی و عموم ملت شریف ایران خواهد رسید.

کمیته بدوی انتخابات

متن تعهد نامه
اینجانب .... داوطلب شرکت در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اطلاع کامل از قوانین و مقررات ج. ا. ا، اساسنامه فیفا و فدراسیون فوتبال، مقررات انضباطی، اخلاقی و رفتاری فیفا و فدراسیون فوتبال و خصوصا با آگاهی از مقررات انتخاباتی فدراسیون متعهد می‌شوم که همواره با رعایت قوانین و مقررات و اخلاق حسنه به کلیه الزامات مندرج در مقررات و اساسنامه ملتزم و پایبند باشم و تا هنگام برگزاری انتخابات و در جریان برگزاری انتخابات از هرگونه اظهار نظر تنش زا در مصاحبه یا مناظره‌های احتمالی علیه هر شخص حقیقی یا حقوقی امتناع نمایم و در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی، موضوع را با ذکر دلایل و مستندات به صورت کتبی و محرمانه به رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی نمایم و در غیر این صورت، مسئولین فدراسیون، موضوع را جهت بررسی، تصمیم گیری و اقدام قانونی به مراجع صلاحیت دار ارجاع خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
aa
۱۰:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
ما چطور میخوایم امیدوار باشیم وضع مملکت درست بشه وقتی مفسدان تا این حد بر امور مسلط هستند تا حدی که فردی که تخلفش محرز و فسادش واضحه تایید صلاحیت میشه فقط به خاطر ارتباطاتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
آقای تاج را انتخاب کنید بره ویلموتس را بیاره و باز کلی پول بده بره . واقعا این تاج اگه ذره ای غیرت داشت تا حالا باید دقت می کرد و می مرد . ببین چه بی حیاست که دوباره اومده ثبت نام کرده . مملکت دزد و فلسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
تاج با ویلموتس قرارداد امضا کرد و کلی خسارت به بار اومد دوباره با چه رویی اومده؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۵۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
این اقای تاج به چه رویی دوباره نامزد شده؟ با این حجم کم کاری و حیف و میل کردن بیت المال هر کی بود دیگه در انظار عمومی ظاهر نمی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
این تاج با چه رویی دوباره کاندید شده، چرا برای پرونده ویلموتس دادگاهی نمیشه؟ دوباره میخواد یه قرارداد دیگه مثل ویلموتس به کشور تحمیل کنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
قحط الرجال شده است......تاج با چه رویی برگشته؟....چگونه تایید صلاحیت شده ؟.....برای سلامتی اش ضرر نداشته باشه؟.....ناراحتی قلبی چی شد؟.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
خاک عالم تاج خیانت کار به ملت از دوباره آمده......!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۴۶ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
عجب !!!!!!!! من اگر از یک نفر پول قرض کنم و موعد پرداختش کمی عقب بیفته، از خجالت تو چشمهای شخص مقابلم نمی تونم نگاه کنم. اونوقت این آقای تاج با این همه سابقه خرابکاری و حیف و میل بیت المال چجوری روش شده بیاد نامزد انتخابات بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
واقعا با چه الگویی مهدی تاج تابید شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
فساد موج میزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
تاج وساکت ،اگراین مملکت حساب و کتاب داشت الان این دونفر باید آب خنک میخوردند
Iran (Islamic Republic of)
تاج هستم
۰۳:۴۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
مبارکت باشه اقای تاج...خوب ملت رو مسخره خودت کردی و با بهونه بیماری قلبی توی اون اوضاع ترسیدی و کنارکشیدی و الانم بیماری قلبیت یهویی شفا داده شد و دوباره برگشتی تا یه ویلموتس جدید بیاری واسه بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۳:۲۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
پس کو اون نظرات مجلس و اصل 90 ؟ اینکه همون طور شد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
رئیس با کفایت تاج همیشه دلاور بگو صندلی را بیارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
تاج میشه رئیس بدون باج
آخرین اخبار