سرپرست سازمان تیم‌های ملی تیراندازی:

برنامه های خود را برای رسیدن به المپیک پاریس پیش می بریم

رسولی گفت: برنامه‌های تیم ملی تیراندازی را با هدف دست یابی به سهمیه المپیک پاریس پیگیری می‌کنیم.

ناصر رسولی، سرپرست سازمان تیم های ملی تیراندازی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی تیراندازی برای حضور در قهرمانی جهان گفت: برنامه های خود را با مربیان تیم ملی به صورت جدی از سال گذشته پیگیری می کنیم تا به هدف نهایی که حضور قدرتمندانه در قهرمانی است برسیم.

او گفت: وضعیت خوب است و ورزشکاران در اردو هستند. همچنین همه امکانات اردویی در اختیار ورزشکاران قرار گرفته تا بدون مشکلی به تمرینات دیگر ادامه دهند. ما طبق برنامه‌هایی که مربیان در اختیار قرار می‌دهند جلو می‌رویم.

رسولی افزود: تمرینات تیم ملی تیراندازی در بخش تفنگ و تپانچه بدون وقفه و با انگیزه بالا در حال پیگیری است و این اتفاق نشان از موفقیت ورزشکاران در مسابقات پیش‌رو دارد. سعی و تلاش ما در فدراسیون تیراندازی این است که تا حد ممکن کم و کاستی‌هایی را که در اردوی تیم ملی وجود دارد  اصلاح کنیم. از طرف دیگر یک کارگروهی تشکیل داده‌ایم و اتفاقات راصد می‌کنیم تا مشکلات را از بین ببریم.

رسولیسرپرست سازمان تیم‌های ملی تیراندازی گفت: تمام تیراندازان دنیا با آمادگی مناسب برای مصر می‌آیند و این موضوع را نشان می‌دهد که مسابقات سختی در انتظار ما است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار