جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی شهرداری تهران از بررسی وضعیت عملکردی بازار میوه و تره بار در سامانه مدیریت شهری گفت.

صفی‌خانی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، موضوع بررسی عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس وضعیت رسیدگی به پیام‌های شهروندی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی در ۳ ماهه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که منجر به بررسی، تحلیل و ارزیابی عملکرد میادین ۲۲ گانه و بازار‌های تابعه آن شد.

وی افزود: در طرح مذکور میزان پیام‌های ثبت شده به تفکیک هر میدان در مقایسه با میزان نوبت خرید مشتریان مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس میادین میوه و تره باری که نسبت به نوبت خرید مشتری از آمار گلایه‌مندی کمتری برخوردار بوده در فرآیند خدمات رسانی بهتر و بالعکس مراکزی که میزان گلایه‌مندی آن‌ها بیشتر از نوبت خرید است مبین رضایتمندی کم شهروندان در خدمات رسانی به آن‌ها بوده است.

جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی به فراوانی درخواست شهروندان و موضوعاتی که بالاترین انتظارات در پیام‌ها را به خود اختصاص داده است اشاره کرد و گفت: موضوع کیفیت محصولات میوه و تره با ثبت ۲۰۷ مورد، عملکرد کارگران تحت پوشش بهره‌برداران میادین و بازار‌ها با ۱۹۹ پیام و رعایت قیمت مصوب در میادین با ۱۰۸ پیام در صدر درخواست‌های شهروندان از میادین و بازار‌های میوه و تره بار بوده است.

صفی خانی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده و بر اساس مقایسه گزارش سه ماهه نخست امسال با ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ درخواست‌های شهروندان در موضوعات کیفیت محصولات و عملکرد کارگران میادین میوه و تره بار رشد داشته که در تلاش هستیم سطح خدمات در این بخش را ارتقا بخشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار