استقبال شهروندان اصفهانی از طرح جدید جمع آوری زباله

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:با اطلاع رسانی وسیعی که انجام شد اکنون همه شهروندان می‌دانند چه روزی باید پسماند خود را بیرون بگذارند.

سید امیر سامع درباره طرح تغییر روز‌های جمع آوری پسماند در کلانشهر اصفهان با بیان اینکه هر طرحی در روز‌ها و ماه‌های نخست اجرا ممکن است مشکلاتی داشته باشد، اظهارکرد: طرح جمع آوری زباله براساس روز‌های زوج و فرد هفته نیز همین طور است و در ابتدای کار مشکلاتی دارد، اما باید تلاش کنیم که مزایای طرح را افزایش دهیم و از مشکلات آن بکاهیم.

او افزود: آن‌ها یک یا دو روز در کوچه و خیابان بماند و شیرابه و حضور حیوانات موزی و... شهر را نازیبا و کثیف کند، اما با اطلاع رسانی وسیعی که انجام شد اکنون همه شهروندان می‌دانند چه روزی باید پسماند خود را بیرون بگذارند، بنابراین این انتظار وجود دارد که مردم به نحوه اجرای طرح دقت کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در خصوص اینکه این سئوال مطرح می‌شود که چرا آغاز طرح با فصل تابستان همزمان شده است، خاطرنشان کرد: در تابستان مشکلات بیشتر است، اما چون شرکت‌های خدمات شهری در تیرماه قراردادهایشان تمام می‌شد و باید با قرارداد جدید کار را آغاز می‌کردند، حوزه خدمات شهری شهرداری تشخیص داد که بهتر است این طرح از ابتدای قرارداد اجرا شود، زیرا به این صورت نظارت بر کار شرکت‌ها بهتر صورت می‌گیرد.

او  اظهار کرد: ممکن است در شروع اجرای طرح برخی از مردم نارضایتی داشته باشند، اما اینکه امروز اکثر مردم این موضوع را رعایت می‌کنند و پسماند را در زمان مقرر بیرون منزل می‌گذارند نشان می‌دهد که مردم نسبت به طرح به صورت کلی استقبال مطلوبی صورت دادند.

سامع تأکید کرد: با شست‌وشو‌ها، استمرار اطلاع رسانی، برخورد با کسانی که از اجرای طرح تخطی کرده و منافع خود را به منافع همسایگان ترجیح می‌دهند این طرح می‌توان روز به روز موثرتر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.