شهردار کاشان گفت:خبرنگارانی که خبرها را به‌صورت واقعی منتشر می‌کنند، روح امید و حقیقت را در جامعه زنده نگه می‌دارند.

حسن بخشنده امنیه، امروزدر آیین تجلیل از خبرنگاران که با حضور جمعی از مدیران شهری در خانه تاریخی آل یاسین برگزار شد، گفت: خبرنگاران، از دامنه عافیت‌طلبی عبور کرده و در جستجوی فتح قله‌های روشنگری هستند و در این مسیر از گردنه‌های دشوار و مانع‌های سخت، نمی‌ترسند.

او افزود: مدیریت شهری کاشان بر خود می‌بالد که در راه خدمتگزاری صادقانه، از وجود خبرنگاران متعهد و دلسوز بهره‌مند است و بر خود لازم می‌دانم که از تلاش‌های ارزنده اصحاب رسانه در انعکاس خدمات شهرداری و انتقال مطالبات و مشکلات شهروندان تشکر کنم.

شهردار کاشان، تصریح کرد: حقیقتی است که خبرنگاران در روشن کردن افکار عمومی نقش مؤثری دارند. خبرنگارانی که خبر‌ها را به‌صورت واقعی منتشر می‌کنند، روح امید و حقیقت را در جامعه زنده نگه می‌دارند.

بخشنده امینه تأکید کرد: خبرنگاران با وجود آنکه در حوزه‌های تخصصی فعالیت می‌کنند، اما هدف همه آن‌ها بیان حقیقت است و از طرف شهروندان، کاستی‌های جامعه را به گوش مسئولان می‌رسانند و مطالبه‌گری می‌کنند.

او گفت: مسئولان چنانچه مطالبات واقعی خبرنگاران را شنیده و کاستی‌های جامعه را شناسایی و برطرف کنند، به طور حتم میزان رضایت‌مندی شهروندان از نظام اسلامی افزایش پیدا می‌کند و مهم‌ترین رسالت خبرنگاران، بیان مسائل و مشکلات جامعه به طور دقیق به دور از سیاه نمایی و همراه با مطالبه‌گری است.

بخشنده امنیه تأکید کرد: شهر پویا و فعال، با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه ساخته می‌شود. نقد سازنده و منصفانه، رساندن حرف مردم به مسئولان و برجسته کردن دغدغه شهروندان در رسانه‌ها مطرح می‌شود و شرط اصلی توسعه شهر، همدلی و هم‌زبانی مدیریت شهری، شهروندان و اصحاب رسانه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.