مهم‌ترین حوادث ۱۹ مردادماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۱۹  مردادماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

در گردنه روستایی چمن مروارید تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی استان گفت: با توقیف سواری سمند در گردنه روستایی چمن مروارید داراب، ۲۴۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام گشت‌زنی در گردنه روستایی "چمن مروارید" این شهرستان، به یک سواری سمند حامل بار مظنون و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از این خودرو ۲۴۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی فارس قرار دارد.

توقیف کامیون حامل احشام قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۹۵ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران یگان امداد شهرستان بوانات حین ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو ۹۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف و راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی بوانات گفت: مقابله با قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

قاچاقچیان در دام پلیس زرقان گرفتار شدند

فرمانده انتظامی زرقان از کشف ۷۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در یکی از محله‌‎های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن بارسالاری گفت: مأموران انتظامی زرقان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یکی از محله‌‎های این شهرستان در منزل خود اقدام به دپو و خرید و فروش مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن منزل و همچنین خودرو پارک شده در حیاط، ۶۸ کیلو حشیش و ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی زرقان گفت: در این ماموریت ۷۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد و در این خصوص ۲ نفر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ بارسالاری با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

سارق اماکن خصوصی با ۱۶ فقره سرقت راهی زندان شد

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: با دستگیری یک سارق در این شهرستان پرده از راز ۱۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی برداشته شد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، مزارع و باغات، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تلاش شبانه‌روزی، یک نفر سارق که بسیار حرفه‌ای بود را شناسایی و با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم در یک اقدام غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: با انجام تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته در پلیس آگاهی، این سارق سابقه‌دار به ۱۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و مزارع و باغات اعتراف کرد.

سرهنگ زینلی گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد و مردم به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی توجه کنند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت یا تردد افراد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در مهر

فرمانده انتظامی مهر از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادر رزمجویی گفت: ماموران انتظامی مهر هنگام گشت‌زنی و پایش محور‌های مواصلاتی، به ۳ دستگاه موتورسیکلت که به صورت بلاصاحب در کنار خیابان پارک بود مشکوک و آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

او گفت: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که موتورسیکلت‌ها مسروقه و سابقه سرقت از استان بوشهر و شهرستان لارستان فارس دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار