پیام‌های دریافتی ۲۰ مرداد ماه؛

کمبود دستگاه عابر بانک در ترمینال غرب و بلاتکلیفی متقاضیان وام فرزندآوری

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۰ مرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام و وقت بخیر درباره کمبود دستگاه عابر بانک در ترمینال غرب شهر تهران گزارش تهیه کنید. نزدیکترینش به مترو است که آن هم تراول می‌دهد. پیگیری کنید.


سلام خدمت اهالی محترم بخش میمند و حومه با توجه به بارندگی‌های اخیر و ضرر و زیان به کشاورزان و باغ‌داران شده است. خواهشمندیم درباره بخشش سود بانکی و اعطای وام به این قشر زحمتکش گزارشی تهیه کنید.


‌ سلام حدود ۳ ماه برای وام فرزند در بانک ملت هشتگرد ثبت نام کردم و با دو تا ضامن دولتی و کلی مدارک وام نمی‌دهند لطفا رسیدگی کنید.


سلام و خدا قوت، درمورد یارانه پرداختی خانوار برخی از افراد مانند مشاغل و بازنشسته در اواخر اردیبهشت درسایت بازبینی اقدام و مبلغ مرحله دوم واریز که قابل برداشت نبوده با توجه به اینکه در شناسنامه خانوار و گردش مالی قبلا در دهک دهم قرار گرفتند رسیدگی و اطلاع رسانی به عمل آید. باتشکر.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار