یک فرد مسلح در یکی از بانک‌های بیروت گروگان‌گیری کرده و خواستار بازپس گیری سپرده‌های خود است.

به گزارش الجزیره، یک فرد مسلح در یکی از بانک‌های بیروت، پایتخت لبنان گروگان گیری کرده و خواستار بازپس گیری سپرده‌های خود است.

خبرنگار الجزیره گفت: یک فرد مسلح وارد یکی از بانک‌ها در منطقه الحمرا بیروت شده و خواستار بازپس گیری سپرده‌های خود است که به بیش از دویست هزار دلار می‌رسد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده فرد مسلح تهدید کرده است که خودسوزی می‌کند. نیرو‌های امنیتی در این محل مستقر شده اند به ویژه اینکه فرد مسلح تهدید کرده است که خودسوزی می‌کند و ده‌ها کارمند و افراد عادی در بانک حضور دارند. نیرو‌های صلیب سرخ نیز در این محل حضور دارند تا با هر حادثه‌ای که ممکن است در پی تهدید‌های مستمر فرد مسلح رخ دهد، مقابله کنند.

منطقه الحمرا هم اکنون در پی این حادثه شاهد تنش زیادی است. اکنون نگرانی‌هایی درباره عملی شدن تهدید‌های فرد مسلح وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۰۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
خوب سپرده مال خودشه نیاز داره حقه که تمام عوامل اون بانک رو تنبیه جانانه کنند یا یک برنامه از پیش طراحی شده اسراییلی هست جهت ایحاد تنش وحتما یه کاری نقشه ای دارن تو لبنان بر علیه ملت یا منابع یا مقاومت لبنان میکشن این بلوا رو راه انداختن سرشون رو گرم کردنذمواظب باشن مشکوکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
خب دلیل اینکه سپردشو بش نمیدن چیه؟ آدم اختیار سپردشو نداره؟
آخرین اخبار