معاون پرورشی آموزش و پرورش فارس از کسب ۱۳۴ رتبه توسط دانش آموزان استان در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا و سومین جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی خبر داد.

علیرضا شاد باش گفت: استان فارس در بخش جشنواره فرهنگی هنری فردا حائز ۱۵ رتبه اول، ۱۳ رتبه دوم، ۳۱ رتبه سوم و ۴۴ رتبه شایسته تقدیر و در بخش کانون‌های فرهنگی تربیتی نیز دانش آموزان موفق به ۹ رتبه اول، ۱۵ رتبه دوم، ۴ رتبه سوم و ۳ رتبه شایسته تقدیر شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: جشنواره فرهنگی هنری فردا هر ساله در بین دانش آموزان در ۴ مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری با ۷۴ رشته فرهنگی هنری ویژه تمامی دوره‌های تحصیلی برگزار می‌شود.

شادباش گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا و سومین جشنواره فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی با شرکت بیش از ۳۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در سطح مدارس استان برگزار شد و تعداد ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر از برگزیدگان در مرحله منطقه‌ای به رقابت پرداختند.

او گفت: پس از داوری، ۱۷ هزار و ۶۳۰ اثر به مرحله استانی ارسال که پس از بازبینی و بررسی ۲۲۸ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال گردید و در مرحله کشوری که به صورت غیر حضوری و از طریق بستر اسکای روم و شبکه شاد برگزار شد، ۱۳۴ اثر استان فارس در این مرحله با برگزیدگان دیگر استان به رقابت پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: در پایان استان فارس در بخش جشنواره فرهنگی هنری فردا حائز ۱۵ رتبه اول، ۱۳ رتبه دوم، ۳۱ رتبه سوم و ۴۴ رتبه شایسته تقدیر و در بخش کانون‌های فرهنگی تربیتی نیز دانش آموزان موفق به ۹ رتبه اول، ۱۵ رتبه دوم، ۴ رتبه سوم و ۳ رتبه شایسته تقدیر شدند.

او گفت: اختتامیه این جشنواره در مهرماه با حضور تمامی منتخبین این جشنواره در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرروش استان فارس گفت: از تمامی دانش آموزانی که حائز رتبه اول کشوری شدند به عنوان مربی دانش آموز در حوزه تخصصی خود در کانون‌های فرهنگی تربیتی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار