تخصیص اعتبار ۱۳۲۰ میلیارد تومانی به پروژه‌های آبی میانه

 استاندار آذربایجان‌شرقی از تخصیص اعتبار ۱۳۲۰ میلیارد تومانی به پروژه‌های آبی شهرستان میانه خبر داد و گفت: در این شهرستان به میزان ۳۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در حال اجرا است.

آقای عابدین خرّم در جلسه پیگیری مصوبات سفر شهرستان میانه اظهار کرد: مسئولان و نمایندگان شهرستان همگام و هم راستا پیگیر امور شهرستان هستند که این اتفاق مایه خرسندی است و هر قدر این هماهنگی بیشتر باشد تاثیرات مثبت خود را در پیشرفت شهرستان نشان خواهد داد.

آقای خرّم بیان کرد: دولت سیزدهم میراث دار حجم عظیمی از پروژه های نیمه تمام طویل المدت دولت های قبلی است که ذائقه مردم را تلخ کرده و سوهان روح آنها شده‌اند؛در نتیجه تمام همت خود را بکار بسته تا این پروژه‌ها را به سرانجام برساند.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: تمام تلاش خود را بکار می گیریم که عقب افتادگی‌های توسعه‌ای این شهرستان را در شاخص‌های مختلف جبران کنیم.

وی از تخصیص اعتبار ۱۳۲۰ میلیارد تومانی به پروژه های آبی شهرستان میانه خبر داد و یادآور شد: بالاترین رقم اعتباری تخصیص یافته از سفر ریاست جمهوری به استان بعد از شهر تبریز مربوط به شهرستان میانه است.

وی ادامه داد: در شهرستان میانه به میزان سه هزار میلیارد تومان پروژه در حال اجرا است که با اتمام این پروژه‌ها تحولات بزرگی در شهرستان ایجاد خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: حدود دو ماه از سفر ریاست جمهوری به استان سپری شده و با وجود همه محدودیت‌های منابع مرحله اول تخصیص اعتبارات مصوب سفر به استان بخشی به صورت نقد و بخشی نیز به صورت اوراق خزانه اسلامی اتفاق افتاده است.

آقای خرّم یادآور شد: در پنج ماهه نخست امسال تقریبا تمام پروژه های اساسی تعطیل شده شهرستان میانه مثل سد گرمی چای، انتقال آب به شهرستان و تصفیه خانه میانه مجددا فعال شده و حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۳ سدهای شهرستان به همراه پایاب‌ها به اتمام خواهد رسید.

وی توسعه کشاورزی و صنایع پایین دستی آن و تبدیل میانه به قطب فولاد استان را دو هدف اساسی شهرستان دانست و افزود: این دو اتفاق بخش عمده‌ای از مسئله اشتغال شهرستان را حل خواهد کرد.

وی گفت: رقمی در حدود ۲۸۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به بخش کشاورزی شهرستان میانه پیش بینی شده است که می‌تواند افزایش یابد و بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های شهرستان را احیا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.