ناصر ابوشریف گفت: تمام پیروزی های مقاومت فلسطین فقط با حمایت رهبر انقلاب، مردم عزیز ایرا و مجموعه جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با حضور در مصلی امام خمینی (ره) در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به ذکر جزئیاتی تاریخی از مجموعه نبرد‌های صورت گرفته میان کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: در سال ۱۹۶۷ میلادی رژیم صهیونیستی نبردی را علیه ۴ کشور عربی آغاز کرد و توانست مناطقی از آنان را اشغال کنند و پس از آن بود که مردم فلسطین توانستند با انتفاضه‌های خود کاری کنند که رژیم صهیونیستی از مناطق اشغالی عقب نشینی کند و خارج شود.

ناصر ابوشریف در ادامه به اتفاقات سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۲ خود را با دیوار حائل محاصره کرد و در سال ۲۰۰۶ خواست تا در راستای پروژه خاورمیانه جدید مقاومت را در لبنان شکست دهد که پس از ۳۳ روز جنگ شکست خورد؛ رژیم صهیونیستی سپس وارد چند جنگ با نوار غزه شد، اما در تمام این جنگ‌ها هم با شکست مواجه شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به درگیری‌های سال ۲۰۲۱ این جنبش با رژیم صهیونیستی نیز با یادآوری اینکه نبرد سیف القدس مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی در این سال باعث نابودی آروزی صهیونیست‌ها شد تاکید کرد که نبرد سیف القدس باعث وحدت میان همه گروه‌های فلسطینی نیز شد و این امر درحالی بود که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کرد میان فلسطینیان اختلاف ایجاد کند.

به گفته ناصر ابوشریف، جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از پایان نبرد سیف القدس با تمام امکانات خود اقدام به تقویت کرانه باختری کرد و گردان جنین تشکیل شد تا به تدریج به تمام مناطق گسترش یابد و اینگونه بود که رژیم صهیونیستی در تمام سطوح به جنبش جهاد اسلامی فلسطین حمله و اعضای آن را بازداشت کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران سپس با بیان اینکه در جنگ اخیر فقط جنبش جهاد اسلامی به تنهایی توانست با شلیک بیش از ۹۵۰ راکت و موشک رژیم صهیونیستی را مغلوب کند تا جایی که این رژیم نیمی از فلسطین را ببندد تاکید داشت که تمام این پیروزی‌های مقاومت فلسطین فقط با حمایت مردم عزیز ایران و جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد.

ناصر ابوشریف در پایان به مردم ایران اسلامی وعده داد تا به همراه برادران خود در فلسطین و پس از آزادی قدس شریف در این مکان مقدس نماز اقامه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
تا پول داری رفیقتم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
خدا برکت بده به پول ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
طبق آیات قرآن مومنان باید در مقابل مزدوران شیطان باهم وحدت داشته باشند و از صفحه روزگار محو کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
تمام شکست هایی که می خورید پولش از جیب ملت ایران است ما که راضی نیستیم، حرام داریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۲۰:۳۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
مهم زنده نگه داشتن دین خدا و کلام خداست
ما باید بدانیم که مسلمانان امت واحدند هرچند مرز های زمینی سبب شده از هم جدا باشیم ولی اتحادمون و نباید از دست بدیم
مرز ها سهم زمینند و تو اهل آسمان
آسمان شام با ایران چه فرقی می کند
قفل باید بشکند، باید قفس را بشکنیم
حصر الزهرا و آبادان چه فرقی می کند
مرز ما عشق است ، هر جا اوست انجا خاک ماست
سامرا ، غزه ، حلب ، تهران چه فرقی می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
دمتون گرم خسته نباشید ، شما برادران فلسطینی در واقع می‌جنگید و ما شمارو حمایت میکنیم که جنگ به مرزهای ما نرسه و در نتفه خفه بشه خدا پشت و پناهتان و تمام‌ کمکهای نظامی ما هم نوش جانتان چون شما شهید میدید که ما تو ایران شهید ندیم پس هر هزینه ی برای شما کمه،خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
اکثریت مردم ایران راضی نیستند از گلویشان برای تجهیزات جنگی برای شماها،بریده شود اون کسی که به شماها کمک رایگان میفرستد دولت ایران است و مردمی که رضایت نداشته باشند برای هر کس یا کشوری که امکانات و دیگر کالاها برود از حرام هم حرامتر است ببینید چگونه در آن دنیا جوابگو خواهید بود؟
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی
۱۸:۲۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
توافق با امریکا نباید صورت بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
ببین عزیز. از موقعه ای که امریکا خارج شد. اینها فکر میکردن ایران برای اینکه تحریم ها رو لغو کنه هرکاری میکنه. ولی حماقت کردن.
الان کفه ترازو رو ایران سگینی میکنه چرا چون این امریکا بود که بد عهدی کرد و خارج شد. برای دنیا ثابت شده ایران در تمامی آن چیزی که در برجام گفته شده کامل عمل کرده.
اینها دارن سعی میکنن که امتیازی که تو دوره اول داشتن رو دوباره بگیرن.
ولی مطمن باش آمریکایی که ما میبینیم و اورپایی چون سگ برای اسراییل و امریکا هست. توافقی صورت نمیگیرد.
وقتی امریکا میگه ضمانت نمیدم. مگه دولت روحانی داریم که توافق کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۰۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
بفرمایید از جیب مردم ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
درود بر تیروهای مقاومت فلسطین
دست خدا به همراهتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
خیلی جوونها شغل ندارن پولهای بیت المال خرج کشورهای دیگه میشه
آخرین اخبار