مسابقات قهرمانی کاراته مردان کشور سبک فوناکوشی شوتوکان یادواره شهدای ورزشکار کاراته روز جمعه به میزبانی تربت‌حیدریه برگزار شد.

مهدی وقفی رئیس هیات کاراته تربت‌حیدریه و مجری رقابت‌ها  گفت: در این مسابقات که در ۲ بخش کاتا (هنر‌های رزمی) و کمیته (مبارزه) برگزار شد، افزون بر ۳۰۰ نفر ورزشکار از ۱۱ استان کشور به مدت یک روز با هم رقابت خواهند کرد.

او افزود: در این مسابقات شرکت کنندگان از استان‌های سه گانه خراسان، تهران، خوزستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان و در ۶ رده نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیات کاراته تربت‌حیدریه ادامه داد: از آنجا که برای نخستین بار در تاریخ ورزش تربت‌حیدریه شاهد برپایی مسابقات کاراته با این حجم شرکت کننده هستیم، لذا رقابت‌ها به صورت همزمان بر روی ۲ تاتامی (تشک) برگزار می‌شود.

وقفی در خصوص وضعیت تیم میزبان نیز بیان کرد: رییس سبک کیوکوشین استان "سیدآرش عربی" است که مربیگری تیم تربت‌حیدریه را نیز برعهده دارد و با توجه به جایگاه خوب ما در سطح استان، در هر چهار رده شرکت موثر خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.