رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای اداری زرند گفت: ایران اسلامی بواسطه اینکه در مسیر حق حرکت می‌کند در جهان عزت دارد.

قاصی زاده هاشمی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای اداری شهرستان زرند هدف از حضور در شهرستان زرند را رساندن سلام رئیس جمهور و هیئت همراه به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان زرند عنوان کرد.

وی گفت: دولت مردمی بودن با مردم را از افتخارات خود می‌داند. مردمی که در طول انقلاب اسلامی هرگز دست از آرمان‌های والای انقلاب بر نداشتند و همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور موثر داشته اند. ایران اسلامی بواسطه اینکه در مسیر حق حرکت می‌کند در جهان عزت دارد.

قاصی زاده هاشمی افزود: دولت با تمام توان در جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش می‌کند، اما در این بین کار‌های عقب مانده‌ای هم داریم که انشاالله با تلاش و توکل به خداوند در راستای پیشبرد اهداف والای انقلاب شاهد پیشرفت بیش از پیش باشیم.

وی گفت : آنچه برای دولت ارزشمند است مردمی بودن است و خوشبختانه شکاف بین دولت و مردم و حتی شکاف بین مردم و نظام هم کاهش یافته است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: دولت در سفر‌های استانی خود هر چه قول‌ داده است اجرایی کرده است و باید در رفع نیاز مردم برنامه ریزی کنیم ما با حساسیت مسائل و مشکلات را بررسی و پیگیری می کنیم.

فرماندار زرند، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در این جلسه با اشاره به خشکسالی‌های پی درپی و بحران شدید آب خواستار تخصیص سهمیه آب خلیج فارس به این شهرستان شدند.

همچنین خواستار اصلاح راه‌های ارتباطی زرند-کوهبنان، زرند- رفسنجان، زرند- راور، و زرند -سیریز بافق شدند.

تخصصی اعتبار بمنظور فعالیت‌های فرهنگی، تخصیص اعتبار جبران خسارت کشاورزان در سیل اخیر، برگشت عادلانه حق صنایع و معاون به شهرستان، تخصیص اعتبار برای اجرای طرح‌های نوین آبیاری از مهمترین خواسته‌های این شهرستان عنوان شد.

در ادامه دیدار چهره به چهره با جمعی از مردم زرند برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار