رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری عامل تهدید به قتل در فضای مجازی با انگیزه اختلافات قدیمی خبر داد.

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مازندران مبنی بر مزاحمت در شبکه‌های اجتماعی و تهدید به‌ قتل، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی انجام گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم از دوست خانوادگی شاکی بوده و با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تهدید به قتل شاکی و خانواده وی نموده است، درنهایت با هماهنگی مقام قضائی این متهم دستگیر و به مقامات ذی‌صلاح قانونی تحویل داده شد.
سرهنگ خورشاد گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شد با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی معترف و گفت:اختلاف قدیمی باعث شده است این کار را انجام داده است.

او افزود: برابر ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی، هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند به حبس از یک تا ۶ ماه محکوم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.