شهردار همدان گفت: مدیریت شهری همدان با پاکسازی و نظافت بخشی از شهر کربلا و جابجایی زائر از همدان به مرز و برگشت آن‌ها به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کند.

سید مسعود حسینی گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده ،خیل عظیمی از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در این مراسم حضور خواهند داشت و بخش‌های مختلف مدیریت شهری همدان برای استقبال از زائران اربعین حسینی در آماده باش کامل قرار دارند و برنامه‌ریزی لازم برای خدمت رسانی مطلوب به زائران صورت گرفته است.

او در در نشست برنامه ریزی و هماهنگی تمهیدات اربعین گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان برای اعزام نیرو‌های انسانی و ماشین آلات حمل زباله به کربلای معلی و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در آمادگی کامل قرار دارد.

شهردار همدان با اشاره به اهمیت مباحث عمرانی و ترافیکی در حوزه خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین گفت: تمهیدات لازم برای رفع گره‌های ترافیکی، خط کشی، آماده سازی مسیرها، آسفالت معابر، نصب المان ها، رنگ آمیزی جدول، آماده سازی سرویس‌های بهداشتی در دستور کار شهرداری همدان قرار دارد.

حسینی گفت: آذین‌بندی، فضاسازی فرهنگی و نصب بنر‌های خوش‌آمدگویی به زائران اربعین، نصب بنر در مسیر عبور زائران برای ایجاد شور حسینی در شهر و استقبال از زائران اربعین پیش بینی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار